Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 Hva kjøper dere av yttertøy og sko til barnehagebruk? Hvilke merker? Og hvor mange barn har dere? Anonymous poster hash: 7780b...4ed
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #2 Skrevet 17. juli 2013 Handler på loppis og gjenbruksbutikk. Merke uvesentlig. Anonymous poster hash: 992c8...cb4
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #3 Skrevet 17. juli 2013 Kjøper merker på salg i ulike butikker. Anonymous poster hash: bb63b...981
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #4 Skrevet 17. juli 2013 Kjøper endel brukt og er heldige å arve mye. Anonymous poster hash: 38b8a...ef7
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #5 Skrevet 17. juli 2013 Kjøper ofte på salg. F.eks fikk jeg reima dresser til begge 2 til høsten for 600 kr fordi jeg googlet det billig reima og fant en side som solgte ut fjorårets farge. Genialt! Bruker geox, ecco osv sko og ordentlig dresser og regntøy. Kjøper mye barnetøy på salg og arver en del. Anonymous poster hash: 4b51d...b63
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #6 Skrevet 17. juli 2013 Jeg har tre barn. Har akkurat bestilt vinterpakke fra sportmann til de.599 kr for dress, regntoy og fleecesett. Ellers kjøper jeg ute klær på hm, lindex og kappahl stort sett, sko på skopunkten og økonomisko. Har i løpet av ni år som mamma bare hatt problemer med dårlig kvalitet på billig klær en gang. Det var en jakke fra cubus. Anonymous poster hash: 6002c...33e
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 17. juli 2013 #7 Skrevet 17. juli 2013 Har ikke dårlig råd nå, men hadde veldig dårlig råd for ett år siden. Jeg kjøpte Reima tec vinterdress til begge barna i begynnelsen av 2011 på salg. Dressene passet de fremdeles nå i vinter så slapp å kjøpe nye. Vintersko kjøpte jeg på tilbud når de hadde 3 for 2 på en skobutikk her i mars. Kjøpte da viking goretex til begge. Også har bestevenninne min en sønn som er ett år eldre enn min, hun kommer rundt 2 ganger i året med masse klær også tar jeg det jeg vil ha og resten legger jeg i uff containere. Så får masse gode klær, alt fra vinterjakker, ull, votter, regntøy osv. Hun handler mye på impuls så masse av klærne er ikke brukt og merkelappene henger på. Ellers så handlet jeg mye på tilbud, det gjør jeg fremdeles. Hvis det finnes en outlet butikk der hvor du bor så ta en tur innom. Outlet butikken her selger klær som kommer fra Cubus til mye lavere pris ofte halvpris.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #8 Skrevet 17. juli 2013 Jeg har ikke verdens beste råd jeg heller,men prioriterer skikkelige klær og sko. Har jeg ikke råd så sparer jeg opp til. Nå fikk jeg heldigvis reima dress til 30 % så sparte litt der Å nå må jeg kjøpe inn Goretex joggesko til barnhagestart. Dyrt er det ja,men absolutt verdt det! Viktig med gode sko. Anonymous poster hash: 43911...08e
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #9 Skrevet 17. juli 2013 Jeg har alltid handlet på tilbud, og jeg handler gjerne inn vintertøy når det er halv pris av allerede halv pris på Kappahl. Der er det et merke som heter Kaxs som er bra, synes i alle fall jeg. Jeg har også funnet mye bra på supertilbud på Lindex. Og så har jeg kjøpt overtrekksdresser og regntøy når det har vært kampanjetilbud på Coop, det merke som heter Leketøy. Alt sammen har vært av så god kvalitet at det fortsatt er i god behold til nestemann. Jeg kjøper også inn ullundertøy når det er på tilbud på våren. Jeg har også kjøpt fleecejakker og vindjakker på Skogstad når det har vært tilbud der. På senteret her har de gode tilbud når det er spesielle dager på senteret, som Barnas lørdag, eller nattåpent. Da har de gjerne 70 % på bra varer som timestilbud, og de gir ut luer og annet som ekstra stæsj når du handler. Sko har jeg handlet på lignende spesialtilbud på slike dager, når det f.eks er to for en på blant annet Geox eller Viking Goretex. Jeg leter også opp introduksjonstilbud, opphørssalg eller annet på gode merker som Helly Hansen eller Troll. Reima gidder jeg ikke å kjøpe på tilbud engang, fordi klærne er dyre uansett, og vi har ikke hatt behov for den type kvalitet. Jeg har som et noe uformelt mål å aldri kjøpe noe til fullpris, og det må minst være 50% dersom det er på tilbud. Det har vært et svært nyttig økonomisk mål, og vi har alltid hatt gode høst og vinterklær! Anonymous poster hash: 6e59d...f5c
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #10 Skrevet 17. juli 2013 Vi har vel ikke veldig dårlig råd, men vi har typiske lavtlønnsyrker begge to og fire barn vi skal kle opp hver sesong. Jeg handler aldri på full pris. Jeg har handlet neste vintersesongs klær på tilbud nå i våres, fått skikkelige klær fra bl.a Stormberg og HH (vinterdress til yngste satt ned fra 1300,- til 499,- og snowboartbukse på 70% avslag osv) fra div nettbutikker og også i vanlige butikker. Opphørssalg på Intersport denne uken og jeg har handlet superundertøy, ull o.l. på 70% avslag. Vintersko kjøper jeg gjerne på Skoringen, de har hver eneste sesongbytte tilbud hvor du kan ta to par og betale for ett. Det er gode merker som Viking, Ecco o.l. og jeg får da fire par og betaler for to. Anonymous poster hash: 26964...acc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå