Gå til innhold

Frekke naboer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er dette virkelig vanlig?

Her bor vi i midten ( enebolig i rekke) og husene på hver side av oss er tydeligvis gode venner. Ofte går de over vår hage/terasse for å komme til hverandre. Dette irriterer meg grønn. Jeg orker nesten ikke ligge ute å sole meg, være ute fordi jeg er redd at en familie plutselig kommer gående forbi å skal prate med naboen på andre side..

Vi flyttet inn for 4 mnd siden, de 2 andre har bodd her i årekke........

Vi planlegger gjerde nå!!!

Anonymous poster hash: f99d7...def
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne vært troendes til å ta på meg den aller minste bikinien jeg kunne finne og ligget strak på plenen til noen av dem kom gående. Så ville jeg reist meg opp fra solsenga og sagt: "Nei, kommer dere på besøk til oss? Så hyggelig! Jeg skal bare få på meg litt klær og så skal jeg sette over kaffen med en eneste gang! Kom og sett dere ned!"

Men ja, det er frekt å bruke naboenes plen og veranda som snarvei.

Skrevet

hehe....

Det blir gjerde fort her tenker jeg . Orker ikke dette mer.

De er koselige altså, men når de faktisk har en port på ganstien ovenfor så tar det like lang tid å bruke den som om gå gjennom vår hage.

HI

Skrevet

Lag gjerdet såpass høyt at det ikke bare er å skreve over det da. Det høres ut som det trengs... :)

Skrevet

Lag gjerdet såpass høyt at det ikke bare er å skreve over det da. Det høres ut som det trengs... :)

¨haha..ja vi planlegger det, synes jeg ser familen skreve over, skulle prøvd seg!!.., men kommer til å prate med naboene om å spleise siden de allerde har egen stil på sine gjerder. Vil de ikke det så skal vi ta et gjerde som absolutt ikke passer til gjerde og hagene til naboene:)

HI

Gjest Antarctica
Skrevet

Det er vanlig mange steder. Da vi var på visning der vi bor nå, fikk vi vite at den gjerdeløse politikken i nabolaget var tilsiktet. Vi trives med den, da. Unger krysser hagen vår på vei til skolen, leker i hverandres husker og trampoliner o.l. Men jeg går ikke gjennom en jage når noen soler seg eller sitter og griller altså. Og jeg blir sur nå de sykler (eller som en gang: kjører MOPED over plenen... Han gjør det nok ikke igjen!)

Skrevet

Det er vanlig mange steder. Da vi var på visning der vi bor nå, fikk vi vite at den gjerdeløse politikken i nabolaget var tilsiktet. Vi trives med den, da. Unger krysser hagen vår på vei til skolen, leker i hverandres husker og trampoliner o.l. Men jeg går ikke gjennom en jage når noen soler seg eller sitter og griller altså. Og jeg blir sur nå de sykler (eller som en gang: kjører MOPED over plenen... Han gjør det nok ikke igjen!)

Samboer sier de er vant med det, og det er de sikkert siden de har visst vært gode venner alle som har bodd her å på samme alder, men vi er nye å vi liker det ikke...

Huff..

Nå sto jeg nettopp i vinduet og den ene ungdommen så meg stirre og spratt tilbake igjen...hahaha...så gikk han ut porten:P

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...