Gå til innhold

Hva er riktig ang bilder av barn på facebook.??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i lang tid valgt å ikke ha bilder av mine barn på facebook. Dette fordi vi noen år tilbake måtte si til flere i familien at de ikke får ha bilder av våre barn på facebook etter at de har lagt ut mange bilder der. Når vi sa ifra ble det mye krangel. Og hva vi sa ble ikke akseptert så lett. Tok sin tid å få bort bildene.

Jeg som mor har lyst til å ha et facebook album som jeg har kun så noen kan se bildene( jeg bestemmer hvem som ser) for at folk som bor lengre unna kan se bilder og hvor store barna blir.

Finner de som har lagt ut bilder tidligere ut dette så kommer de til å bombe sin egen facebook med bilder av våre barn.

Dette er jeg og far imot. Dette fordi de lar alle se bildene og de har ikke sperret profil.

De vil heller ikke sperre profil.

Jeg lurer på om det er feil å ha et slikt album for meg uten at andre får lov å legge ut bilder av barna.??

Anonymous poster hash: 38273...5af
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig ikke. Andre skal respektere at du ikke vil at de skal legge ut bilder av dine barn.

Skrevet

Tror kanskje jeg heller ville laget en blogg eller nettside der de du vil kan få passord og logge seg inn for å se.

Anonymous poster hash: 20c1d...6a8

Skrevet

Det er selvfølgelig du selv som bestemmer om bilder av barna dine kan legges på Facebook. Om noen andre legger ut bilder av deres barn uten samtykke, rapporterer dere til Facebook og ber personene fjerne bildet. Det er ulovlig å publisere bilder av andres barn, ikke egne.

Anonymous poster hash: 925e2...82d
Skrevet

Det er IKKE greit å legge ut bilder av andre sine barn uten tillatelse! Jeg blir oppgitt når jeg leser om andre som ikke respekterer det, det er deres barn og dere som bestemmer. Synd at noen skal klare å ødelegge det.

Men du kan ikke lage et album hvor du stenger di personene det gjelder ute?

Men hvis ikke henger jeg meg på hun over som sier at du kan lage en blogg hvor de nærmeste kan få passordet :)

Anonymous poster hash: d51f1...165
Skrevet

Det går an å opprette en egen lukket gruppe hvor du inviterer kun de du ønsker. Der kan du også legge ut bilder.

Skrevet

Babyverden har en funksjon som heter Minnehagen.Der kan du legge inn bilder fra pc og mobil til enhver tid.Du godkjenner hvilke som kan gå inn å se på bildene og de kan også kommentere hvis de vil :)

Skrevet

Dayviews :) Bruker den tli familie og noen venner. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...