Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 Jeg vet om 2 stykker som svindler til seg 100% uføretrygd. Hvordan kan jeg tipse NAV til å sjekke opp disse personene? Anonymous poster hash: a6c18...a9e
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #2 Skrevet 17. juli 2013 Du vet at man kan tjene inntil 1 G ved siden av uførepensjon? Tipse kan du gjøre ved å sende inn et brev. Du bør dokumentere påstanden så godet det lar seg gjøre. Anonymous poster hash: 401ae...f5d
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #3 Skrevet 17. juli 2013 Send et anonymt brev hvor du forteller hvem, hva, hvordan. Anonymous poster hash: e85de...908
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #4 Skrevet 17. juli 2013 Du vet at man kan tjene inntil 1 G ved siden av uførepensjon? Tipse kan du gjøre ved å sende inn et brev. Du bør dokumentere påstanden så godet det lar seg gjøre. Anonymous poster hash: 401ae...f5d Er bare å be dem sjekke facebooksidene til disse personene så burde de ha nok bevis til å foreta hjemmebesøk. Dette er folk som drar på treningsleire, pusser opp hus, passer små barnebarn i tide og utide, som er jordmor ved følling på gården osv osv. Jeg skal sende anonymt brev, takk for tips Anonymous poster hash: a6c18...a9e
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #5 Skrevet 17. juli 2013 Ja det er mulig Er de skyldige blir de straffeforfulgt. Har gjort det en gang og vedkommende ble dømt, men da la jeg vet rikelig med dokumentasjon. Problemet med de som svindler er at de ødelegger for dem som virkelig trenger de økonomiske ytelsene som vi i Norge er heldige å ha tilgang på Anonymous poster hash: b637e...e32
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #6 Skrevet 17. juli 2013 Du vet at man kan tjene inntil 1 G ved siden av uførepensjon? Tipse kan du gjøre ved å sende inn et brev. Du bør dokumentere påstanden så godet det lar seg gjøre. Anonymous poster hash: 401ae...f5d Er bare å be dem sjekke facebooksidene til disse personene så burde de ha nok bevis til å foreta hjemmebesøk. Dette er folk som drar på treningsleire, pusser opp hus, passer små barnebarn i tide og utide, som er jordmor ved følling på gården osv osv. Jeg skal sende anonymt brev, takk for tips Anonymous poster hash: a6c18...a9e Så du vet ikke at det er svindel, med andre ord.. Ikke alle som har uføretrygd er like dårlig hele tiden. Passe barn er i hvert fall ikke noe problem, for mine unger blir mye mer medgjørlige når vi har besøk. Pusse opp hus kan gjøres i eget tempo med pauser når det passer, arbeidslivet er ikke helt sånn innrettet. Dersom det var flust av jobber for de som kan jobbe litt når kroppen tåler det og ikke når arbeidsgiver forventer det, så hadde det nok ikke vært så mange uføretrygdede i Norge. Hilsen 100% arbeidsfør og utrolig glad for det! Anonymous poster hash: a6bba...af6
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #7 Skrevet 17. juli 2013 Du vet at man kan tjene inntil 1 G ved siden av uførepensjon? Tipse kan du gjøre ved å sende inn et brev. Du bør dokumentere påstanden så godet det lar seg gjøre. Anonymous poster hash: 401ae...f5d Er bare å be dem sjekke facebooksidene til disse personene så burde de ha nok bevis til å foreta hjemmebesøk. Dette er folk som drar på treningsleire, pusser opp hus, passer små barnebarn i tide og utide, som er jordmor ved følling på gården osv osv. Jeg skal sende anonymt brev, takk for tips Anonymous poster hash: a6c18...a9e Visste ikke at man måtte holde sengen 24/7 når man var uføretrygdet.. Anonymous poster hash: a437b...796
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #8 Skrevet 17. juli 2013 Du vet at man kan tjene inntil 1 G ved siden av uførepensjon? Tipse kan du gjøre ved å sende inn et brev. Du bør dokumentere påstanden så godet det lar seg gjøre. Anonymous poster hash: 401ae...f5d Er bare å be dem sjekke facebooksidene til disse personene så burde de ha nok bevis til å foreta hjemmebesøk. Dette er folk som drar på treningsleire, pusser opp hus, passer små barnebarn i tide og utide, som er jordmor ved følling på gården osv osv. Jeg skal sende anonymt brev, takk for tips Anonymous poster hash: a6c18...a9e Her er telefon nr til NAV tipstelefonen avhengig av hvor du er i landet. TIPS NAV! Du er helt anonym. NAV Kontroll øst Østfold, Akershus, Oslo, Hedmark, Oppland og utland: [email protected]/ 21 06 88 20 NAV Kontroll vest Rogaland, Hordaland, Sogn og Fjordane: [email protected] / 52 04 94 20 Nav Kontroll Midt-Norge Møre og Romsdal, Sør-Trøndelag, Nord-Trøndelag: 73439300 / [email protected] Nav Kontroll sør Buskerud, Vestfold, Telemark, Aust-Agder, Vest-Agder: [email protected] / 31029040 Nav Konroll nord Nordland, Troms, Finnmark 77 28 56 00 / [email protected] Anonymous poster hash: a5837...c7b
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #9 Skrevet 17. juli 2013 Dette er folk som drar på treningsleire, pusser opp hus, passer små barnebarn i tide og utide, som er jordmor ved følling på gården osv osv. Anonymous poster hash: a6c18...a9e Ingen av tingene du nevner er i seg selv grunnlag for å dokumentere trygdesvindel. Man kan fint være arbeidsufør og i stand til alt det du nevner, om enn ikke alltid. Men er du sikker i din sak sender du selvsagt et tips. Anonymous poster hash: eb497...d1c
Heklemamma Skrevet 17. juli 2013 #10 Skrevet 17. juli 2013 Får de penger for disse ekstratjenestene? For man kan faktisk tjene en viss sum i året når man er ufør. Men, om du ber NAV om å sjekke opp dette, så finner de nok ut om det er svindel eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå