Gå til innhold

Gærne disse muslimene.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gærne disse nordmennen.

http://no.m.wikipedia.org/wiki/Anders_Behring_Breivik

Anonymous poster hash: ada8c...1ac

Du er virkelig lite intelligent om du tror man kan sammenligne EN MANNS handlinger med det som foregår i muslimske land.

Kvinner får ikke lov til å kjøre bil i Saudi Arabia, man risikerer steining om man blir voldtatt. I de ni dagene av Ramadan som har pågått nå har det vært 73 terrorangrep som har etterlatt seg 353 døde mennesker. 353 døde på ni dager. Siden 11/9 har det vært utført 21 253 dødelige angrep fra muslimer. 

Så vær så snill. Spar deg.

Anonymous poster hash: 05217...aee

Skrevet

Ha ha det er så tåpelig at når noen kommer med noe negativt mot muslimer må "han der" neves. Han utførte noe grusomt og skrekkelig, men det var det han som gjorde alene. Det finnes MANGE gale muslimer, de fleste er gale tror jeg

Anonymous poster hash: 9b9c7...8fb

Skrevet

Ja, det der er sykt!

Anonymous poster hash: 14611...fa5

Skrevet

Ja tenk, det må ha vært fire MANNLIGE vitner til voldtekten for at en kvinne skal kunne anmelde den...

Skrevet

Det er noe fundamentalt galt med mennessker som har slikt kvinnesyn.

Anonymous poster hash: feb9e...8bc

Skrevet

Helt sykt!!! Syke syke folk og stakkars dame :(

Skrevet

Det er noe fundamentalt galt med mennessker som har slikt kvinnesyn.

Den skriver jeg under på. Det er så hårreisende galt å ha et sånt kvinnesyn at jeg egentlig blir bare stum av at det går an å tenke slik. jeg fatter det bare ikke og blir skikkelig opprørt av slikt...

Anonymous poster hash: 8d38f...950

Skrevet

Jeg tenker ofte på hvor helt utrolig heldige vi kvinner er, som er født i Norge og som er norske statsborgere. Sjansen for å bli født i et land med den type kvinnesyn er jo så mye større. Stakkars stakkars kvinner og jenter..

Skrevet

Og dette slipper vi inn i landet vårt?

Anonymous poster hash: 9b9c7...8fb

Skrevet

Hvor er det internasjonale presset?

Tenk på hvor fantastisk vi i ettertid syntes det var at amerikanerne kom å reddet oss fra Hitler, mens vi oss selv nå i ettertid skal stå å se på all mulig slags urett udemokratisk valgte styresmakter utsetter sin egen befolkning for.

Klart det blir ramaskrik når norske og australske kvinner blir utsatt for dette, men de er nok ikke alene, det er nok mye tilsvarende og verre urett de nasjonale kvinner opplever i en mengde land i verden.

Jeg føler meg ofte alene i å mene at vi ikke skal tåle så inderlig vel, den urett som ikke gjelder oss selv. Jeg mener ikke det bare er å gå inn å bombe og overta makten. Men jeg tviler veldig sterkt på at de fleste kvinner i desse land synest det er greit å frykte for sin fysiske sikkerhet om de trår feil.

Mulig det er fordi det ofte er kvinnene som lide som gjør at verden ikke handle?

Skrevet

Handels boikotter kunne være formålstjenelige? Fly kunne funnet andre steder å mellom lande?

Skrevet

Det har vel ingenting med den muslimske tro å gjøre?

Kan noen fortelle meg hvor i Koranen det står at man skal steine voldtatte kvinner?

Anonymous poster hash: 1f0f8...aec

Skrevet

Jaja, de har sine lover, vi har våre. Denne kvinnen jobbet i Qatar og burde visst at i disse landene så har de et annerledes levesett og lover og regler enn her i Norge. Jeg forsvarer ikke lovene deres, men når man er i et annet land så må man oppføre seg etter dette landets lover. Jeg sier ikke at det er hennes feil at hun ble voldtatt, det er nok en helt forferdelig  og traumatisk opplevelse. Men hadde det vært meg hadde jeg bare reist hjem og ikke sagt et pip før jeg kom tilbake til Norge. Jeg har bare vært i Emiratene en gang. men jeg hadde skjønt at dette ikke kommer til å gå bra for min egen del hvis jeg anmelder det. I tillegg hadde hun drukket alkohol, og alle vet at dette ikke er lov i Emiratene.

Man har jo lest i aviser flere ganger i løpet av de siste årene at vestlige kvinner har blitt dømt/arrestert for å vise offentlige følelser i Emiratene (var en britisk en hvertfall mener jeg å huske). Dette er jo ikke noe nytt.

Jeg tror mange blir "lurt" av at Dubai spesielt fremstår som et rikt land med forholdsvis "vestlig" levesett, og at man kan oppføre seg som om man er i "Syden" når man er der. Det er det aldeles ikke.

Men for all del, det er nok ingen luksus å sitte i fengsel i Emiratene :( Stakkars jente!

Anonymous poster hash: f0b44...992
Skrevet

Jaja, de har sine lover, vi har våre. Denne kvinnen jobbet i Qatar og burde visst at i disse landene så har de et annerledes levesett og lover og regler enn her i Norge. Jeg forsvarer ikke lovene deres, men når man er i et annet land så må man oppføre seg etter dette landets lover. Jeg sier ikke at det er hennes feil at hun ble voldtatt, det er nok en helt forferdelig og traumatisk opplevelse. Men hadde det vært meg hadde jeg bare reist hjem og ikke sagt et pip før jeg kom tilbake til Norge. Jeg har bare vært i Emiratene en gang. men jeg hadde skjønt at dette ikke kommer til å gå bra for min egen del hvis jeg anmelder det. I tillegg hadde hun drukket alkohol, og alle vet at dette ikke er lov i Emiratene.

Man har jo lest i aviser flere ganger i løpet av de siste årene at vestlige kvinner har blitt dømt/arrestert for å vise offentlige følelser i Emiratene (var en britisk en hvertfall mener jeg å huske). Dette er jo ikke noe nytt.

Jeg tror mange blir "lurt" av at Dubai spesielt fremstår som et rikt land med forholdsvis "vestlig" levesett, og at man kan oppføre seg som om man er i "Syden" når man er der. Det er det aldeles ikke.

Men for all del, det er nok ingen luksus å sitte i fengsel i Emiratene :( Stakkars jente!

Hvor står det at hun bor i Qatar?

Skrevet

Jaja, de har sine lover, vi har våre. Denne kvinnen jobbet i Qatar og burde visst at i disse landene så har de et annerledes levesett og lover og regler enn her i Norge. Jeg forsvarer ikke lovene deres, men når man er i et annet land så må man oppføre seg etter dette landets lover. Jeg sier ikke at det er hennes feil at hun ble voldtatt, det er nok en helt forferdelig og traumatisk opplevelse. Men hadde det vært meg hadde jeg bare reist hjem og ikke sagt et pip før jeg kom tilbake til Norge. Jeg har bare vært i Emiratene en gang. men jeg hadde skjønt at dette ikke kommer til å gå bra for min egen del hvis jeg anmelder det. I tillegg hadde hun drukket alkohol, og alle vet at dette ikke er lov i Emiratene.

Det står i VG + hvertfall. Hun har bodd og jobbet i Qatar siden høsten 2011.

Skrevet

Det står i VG + hvertfall. Hun har bodd og jobbet i Qatar siden høsten 2011.

Ok :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...