Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 Syns det er mye negativt her inne om mannfolk. Så ville bare si at jeg tror jeg har verdens beste mann:) Han har selvfølgelig irriterende vaner på samme måte som jeg har, men han er utrolig flink med barna, flink til å overta når han ser jeg har fått nok (har en trassig 4 åring for tiden). Er utrolig flink til å lage mat, og holde orden ute. Snill, smart, pen, mannlig, kler eg bra og er god til å vise oss andre at han setter pris på oss:) For å nevne noe. Dagens positive:) Anonymous poster hash: bf4b2...4ed
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #2 Skrevet 17. juli 2013 Tror nok endel her inne må gå i seg selv og huske på hva det var dom gjorde at de valgte nettopp den mannen engang i tiden. Når det er sagt er det normalt med gnisninger i ett forhold, da er det å bite tennene sammen og prøve å jobbe seg gjennom dem. Tror mange gir opp litt for lett. Er han konebanker, slår barna, alkoholiker eller narkotikamisbruker så stikk langt langt vekk fra ham, om dere har sydd puter under armene på ham slik at han ikke tar sin del av ansvaret så er dere litt skyld i det selv og må gradvis rehabilitere ham Anonymous poster hash: 61114...f6d
☆☆☆ Skrevet 17. juli 2013 #3 Skrevet 17. juli 2013 Handlar vel mest om at det er frustrasjon ein trengå lufte, ikkje gledene. Og at ein iikkje akkurat framhevar dei områda i familieadministrasjonen der ein sjølv kjem til kort. Eksempelvis kunne eg sikkert laga ein tråd om at eg har vore aleine om klesvasken i ein månad, men neppe ein om at eg ikkje har klipt gras eller saga ved, ei heller brukt støvsugaren på lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå