Gå til innhold

dere som har 3 barneseter i bilen, hva slags seter har dere?

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi har et maxi cosi med base til den nyfødte, og 2 Acta graco beltestoler til de eldste. Men, de setene er ikke lenger smale nok når de ble 3 bak der :)

Så har dere noe tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært så heldig at når jeg har hatt maxi cosi med base har jeg hatt en beltestol og en bakovervendt. Nå bruker vi den 3. raden i bilen, og har beltestolene der.

Du må bare prøve deg frem, jeg har kjøpt nye stoler i ett sett for å få de til å fungere sammen. Et tips er å kjøpe beltestoler uten horn/armlen. Da blir det lettere å feste selene, og de skal være minst like sikre med tanke på belteføring. Maxi cosi rodifix f.eks. De må ikke festes med isofix om man vil dra dem mest mulig ut til sidene i bilen.

Skrevet

Vi har 3 besafeseter i baksetet (Besafe izi kid og Besafe izi plus), men vi har en bil med god plass i baksetet. Det spørs hvilken bil dere har. Har hørt at Britax-setene visstnok skal være ganske smal, men skal ikke si det sikkert.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Takk begge to. Vi har en Peugeot med 3 individuelle seter, så skulle tro det gikk, men

Har nok ikke råd til å kjøpe seter i hytt og pine, men må finne hvertfall et nytt. Hun eldste kan egentlig slutte med sete, snart...

Skrevet

Takk begge to. Vi har en Peugeot med 3 individuelle seter, så skulle tro det gikk, men

Har nok ikke råd til å kjøpe seter i hytt og pine, men må finne hvertfall et nytt. Hun eldste kan egentlig slutte med sete, snart...

Da har du sikkert mange muligheter. Ville gått i en butikk og prøvd. I baksetene på våre biler er setet i midten smalere enn de på sidene. Det er biler som det egentlig ikke er plass til 3 seter på en rekke, men har som sagt fått det til hver gang i begge bilene.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

De er alle 3 bittelitt smalere enn vanlig seter, men like brede alle sammen. Får bare prøve ja :)

Skrevet

Vi har bare 2 barn, men hadde et tredje sete i baksetet for å frakte det en gang. Da hadde vi to besafe izi combi og et maxi cosi pebble. Vi har også en Peugeot med individuelle seter.

Anonymous poster hash: 63df6...8bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...