Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 Hvor mye klær hadde dere tatt med om dere hadde litt plass? Skal på ferie men har ikke bil så må pakke i en stor tursekk. Men nå har jeg prøvd å få alt nedi å det er bare ikke plass! Vi skal være vekke 5 dager å det er bare meg og sønnen min på 2 år. Anonymous poster hash: a37c4...915
Monajenten Skrevet 17. juli 2013 #2 Skrevet 17. juli 2013 Hvilken ferie skal dere på? Er det telttur eller byferie?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #3 Skrevet 17. juli 2013 Hvilken ferie skal dere på? Er det telttur eller byferie? Vi leier hytte på gol Anonymous poster hash: a37c4...915
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #4 Skrevet 17. juli 2013 Det er som regel muligheter for å få vasket noe underveis enten på campingplass, hos venner, på hotell eller i en bøtte med biotex. På tur tåler man at t-skjorta ikke er gullende ren, alt går på tur. Anonymous poster hash: 048f0...db6
Monajenten Skrevet 17. juli 2013 #5 Skrevet 17. juli 2013 Hvilken ferie skal dere på? Er det telttur eller byferie? Vi leier hytte på gol Anonymous poster hash: a37c4...915 Da hadde jeg pakket minst mulig En bukse kan brukes flere dager, og ulltrøye regulerer temperaturen Kle på dere mest mulig når dere drar slik at det blir mindre å pakke i sekken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå