Gå til innhold

Flere som har opplevd å faktisk krympe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt noen cm kortere :( Og jeg hadde ikke akkurat mye å ta av.. Kommer til å forsvinne snart!

Anonymous poster hash: ed2b7...3bb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden ungdomsskolen har jeg gått fra 165 cm til 162 cm, jeg har også gått fra størrelse 41 til 38 1/2 i sko. 

Skrevet

Min bestemor hadde krympet nærmere 10 cm da hun var 60. Så damer, vi blir ikke lengre i løpet av årene!

Anonymous poster hash: 1ddf9...f27
Skrevet

Vet ikke når på døgnet du målte, men det er faktisk forskjell på når på døgnet man måler høyden... Man er som regel noen cm kortere på kvelden pga. at ryggraden blir klemt sammen i løpet av dagen. Om morgenen har den fått hvile hele natta, og da er den tilbake til "normalen"....

Jeg er 173cm om morgenen og ca 171cm om kvelden  ;)  :P

Skrevet

Jeg var 174 cm på ungdomsskolen, er 171,5 cm nå. Trodde da jeg målte med for 5 år siden av det var pga kraftig overvekt at jeg ble litt svai når jeg ble målt, men måler det samme nå som normalvektig. Og jeg er bare 29...

Anonymous poster hash: 6a275...bd9
Skrevet

Dette stemmer med at man har ulik høyde når på dagen man måler. Det har med tyngdekraften å gjøre. Prøv å måle om morgningen og om kvelden så ser du forskjell ;)

Anonymous poster hash: c357b...4ce

Gjest sug lut
Skrevet

Det vil jeg ikke tenke på, jeg liker å si at jeg er x cm og nekter å gå med på krymping. Dessuten slår det meg at med krymping øker bmi.

Skrevet

var 160, og nå er jeg 158,5 cm :P 

Anonymous poster hash: 2af72...c50
Skrevet

Heh, jaaaaa, under forrige svangerskapet krympet jeg faktisk 1cm! Håper ikke det samme skjer under dette svangerskapet og, fortsetter det slik så forsvinner jeg vel under jordoverflaten snart ;) Neida, heldigvis er dette svangerskapet vårt siste. For det er helt perfekt med to :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...