Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 Når mener dere barna er for stor/gammel til å komme opp i foreldresengen om morningen? Anonymous poster hash: a453b...521
trollemor86 Skrevet 17. juli 2013 #2 Skrevet 17. juli 2013 Så lenge de bare kommer innom om morgenen så syns jeg de kan få lov til det så lenge de vil? Regner med at det begrenser seg selv å at få 16 åringenr kryper opp i foreldresenga hver morgen? Tenker kanskje at det går an å lage en avtale når de blir store nok til å skjønne, om at en ikke buser inn på rommet om morgenen uten å spørre om det er greit?
☆☆☆ Skrevet 17. juli 2013 #4 Skrevet 17. juli 2013 Er ikkje spesielt fan av fingrar i auget, lugging og brutal kosing på morgonen, men det er bedre enn å måtte stå opp. Vil nok tillate det så lenge eg kan utsetje starten på dagen på den måten.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #5 Skrevet 17. juli 2013 Det liker jeg ikke. Mine er så aktive om morgenen. Hopper bare rundt, stuper kråke, faller utenfor og er bajaser. Jeg er trøtt og orker ikke en slik start på dagen. Anonymous poster hash: 9fc61...196
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #6 Skrevet 17. juli 2013 Takk for svar dere! Vi har en liten gutt på 3 år med Downs, han kommer ikke inn i sengen selv (sover enda i grindseng) men det hender seg at jeg henter han inn til oss om han er våken og jeg har lyst å ligge litt lengre. Nå har vi ferie og jeg skal innrømme at det har blitt litt mer disse ukene. Far er litt bekymret for at dette skal bli et problem når han blir stor- type 16 år, jeg fikk fortalt at funksjonsfriske barn slutter med dette rundt tre års alder... Derfor jeg spør Flere som har et innspill? Anonymous poster hash: a453b...521
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #7 Skrevet 17. juli 2013 Her er det hver eneste morgen. Ungene er 4 og 7 og både de og jeg elsker det! Er en del av morgenritualet vårt å kose litt før dagen begynner. Dette vil nok stoppe opp ganske så naturlig av seg selv ettersom de blir større, så jeg har ikke tenkt å sette noe grense for det - med mindre det trekker ut til langt opp i tenårene, da Anonymous poster hash: cabf7...79b
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #8 Skrevet 17. juli 2013 Takk for svar dere! Vi har en liten gutt på 3 år med Downs, han kommer ikke inn i sengen selv (sover enda i grindseng) men det hender seg at jeg henter han inn til oss om han er våken og jeg har lyst å ligge litt lengre. Nå har vi ferie og jeg skal innrømme at det har blitt litt mer disse ukene. Far er litt bekymret for at dette skal bli et problem når han blir stor- type 16 år, jeg fikk fortalt at funksjonsfriske barn slutter med dette rundt tre års alder... Derfor jeg spør Flere som har et innspill? Anonymous poster hash: a453b...521 Jeg lever i nuet og ville gjort det dere selv ønsker for å ha gode morgener i ferien. Dersom det skulle bli et problem når gutten blir eldre, så tenker jeg dere finner en god løsning på det da. Anonymous poster hash: 9fc61...196
❤lille stjerne❤ Skrevet 17. juli 2013 #9 Skrevet 17. juli 2013 Funksjonsfriske barn slutter ikke ved 3 års alder tror jeg, i allefall ikke min snart 6 åring. Synes ennå det er bare koselig at hun kommer og koser og prater litt om morgenen og har ingen planer om å lage noen regler mot dette da jeg er sikker på at det kommer til å ta slutt av seg selv. Angående gutten din med doowns syndrom så er han jo liten ennå, bare 3 år og det er da bare koselig med morgenkos og kan ikke gjøre noen skade tenker jeg. Om det en gang i fremtiden blir et problem og dere føler at han burde slutte med det fordi han er stor så er det vel en ting dere kan ta når den tid kommer. Ikke noe å bekymre seg for nå tenker jeg, nyt morgenkos med lillegutten din i ferien, det er nok av travle morgener resten av året og kos er ikke noen uvane.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå