Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #26 Skrevet 17. juli 2013 Fra høsten er jeg vare klassekontakt i klassen til det ene barnet mitt. Har ett verv i korpset, ene barnet går der nå og andre starter snart. Stilte opp da de manglet noen til noe annet i kopset i vår også, pga noe sykdom. Det skulle bare være for engang, men ser ut som det kan bli for så lenge ungene går der. Har ett barn som syns det er veldig greit at mammaen er med, og så lenge barna vil og jeg har mulighet stille jeg opp. (Jeg jobber turnus, så litt vanskeligheter med å få kabalen til å gå opp noen ganger men det er de klar over. ) Anonymous poster hash: caaf9...084
stratosku Skrevet 17. juli 2013 #27 Skrevet 17. juli 2013 Sitter i styret og er FAU-representant i barnehagen, fagforeningen på jobb og er trener i turngruppa til 4-åringen
Edelweis Skrevet 17. juli 2013 #28 Skrevet 17. juli 2013 fau rep for eldste sin klasse, sitter i turnstyret i klubben til jentene, klassekontakt. mer enn nok. men liten ånd for å melde seg blandt foreldre her og.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #29 Skrevet 17. juli 2013 Nei. Jeg har for ustabil helse til at det er aktuelt akkurat nå, men en partner som gjerne påtar seg ting (siden jeg for det meste er tilregnelig nok til å være hjemme med barna). Foreløbig også for små barn til at det er så mange vervene som er aktuelle. Anonymous poster hash: cf8d5...6e1
*Yuna* Skrevet 17. juli 2013 #30 Skrevet 17. juli 2013 (endret) FAU i barnehage og på skolen. Og er meddommer i lagmannsretten. Mannen er fotballtrener for sønnen vårt sitt lag. Endret 17. juli 2013 av *Yuna*
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #31 Skrevet 17. juli 2013 Når jeg ser på denne lista slår det meg igjen hvor godt det hadde vært om flere var villige til å ta på seg ansvar og ikke surfe på resten. Meld dere - det er nok til alle. Og nei, vi synes ikke det er mer stas enn det du gjør. Beklager. Det holder med jobb, videreutdanning og småbarn for meg. Anonymous poster hash: 88124...b5b
aanonym Skrevet 17. juli 2013 #32 Skrevet 17. juli 2013 (endret) For tiden: FAU på skolen til eldstemann, tillitsvalgt på jobb og meddommer. Tidligere: div styreverv inkl barnehagestyre samt studenttillitsverv. Pluss klassekontakt. Endret 17. juli 2013 av aanonym
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå