Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 Dåp neste helg. 15 voksne. Dåpsbarnet er eneste barnet. Middag først. Hvor mange kaker? Anonymous poster hash: 7ccd6...106
soleia Skrevet 17. juli 2013 #2 Skrevet 17. juli 2013 Ville laga 3-4 stk avhengig av str, men ville nok gått for 4 stk av normal str. Det vert restar, men det sender ein med gjestane heim.
☆☆☆ Skrevet 17. juli 2013 #3 Skrevet 17. juli 2013 (endret) Til dåp må utvalget vere bra. Minimum 5, restane er aldri noko problem å bli kvitt. Edit: Alle treng ikkje vere store. Til ei vanleg anledning ville eg svart 2-3. Endret 17. juli 2013 av ★
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #4 Skrevet 17. juli 2013 Ville laga 3-4 stk avhengig av str, men ville nok gått for 4 stk av normal str. Det vert restar, men det sender ein med gjestane heim. Ok tenkte 4 selv, og da er det snakk om 2 store og 2 vanlige. Vanskelig å beregne. Anonymous poster hash: 7ccd6...106
☆☆☆ Skrevet 17. juli 2013 #7 Skrevet 17. juli 2013 Marsipankake Kransekake Suksessterte Gjærbakst? For min del er kransekake og gjærbakst utafor talet på kaker. I tillegg til marsipankake og suksesskake bør pavlova, kvæfjordkake og sjokoladekake vere på bordet, synes eg.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #8 Skrevet 17. juli 2013 Minst sju. Hehe, aldri Da kan jeg like gjerne lage en kake hver til alle Anonymous poster hash: 7ccd6...106
☆☆☆ Skrevet 17. juli 2013 #9 Skrevet 17. juli 2013 Minst sju.Hehe, aldri Da kan jeg like gjerne lage en kake hver til alle Anonymous poster hash: 7ccd6...106 Neida, du slepp sikkert å lage kake i det heile tatt. I alle fall om familie og venner er normale folk, problemet er hvilke tilbod om kake du kan seie neitakk til.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #10 Skrevet 17. juli 2013 Marsipankake Kransekake Suksessterte Gjærbakst? For min del er kransekake og gjærbakst utafor talet på kaker. I tillegg til marsipankake og suksesskake bør pavlova, kvæfjordkake og sjokoladekake vere på bordet, synes eg. Enig. Kransekake og gjærbakst telles ikke som kaker. Marsipankake og bløtkake er ikke populært i vår familie, så det blir det ikke. Jeg tenker en svær kvæfjordkake, en dobbel pavlova, en sjokoladekake (stor langpanne som pyntes med "dåpspynt"), ostekake. Og evt cupcakes, gulrotkake eller noe annet. Men helst bare de 4 kakene. Suksesskake er godt, men orker ikke lage det til dåpen. Er jo snakk om store kaker. Utvalget trenger ikke være så enormt, er bare nærmeste familie som er invitert og de er ikke veldig fine på det Anonymous poster hash: 7ccd6...106
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #11 Skrevet 17. juli 2013 Minst sju.Hehe, aldri Da kan jeg like gjerne lage en kake hver til alle Anonymous poster hash: 7ccd6...106 Neida, du slepp sikkert å lage kake i det heile tatt. I alle fall om familie og venner er normale folk, problemet er hvilke tilbod om kake du kan seie neitakk til. Familien er svært normale, men eg derimot er neppe riktig skrudd sammen siden jeg vil lage alle kakene selv elsker å bake, det er min måte å koble av på Anonymous poster hash: 7ccd6...106
Gjest sug lut Skrevet 17. juli 2013 #12 Skrevet 17. juli 2013 Minst sju. Hehe, aldri Da kan jeg like gjerne lage en kake hver til alle Anonymous poster hash: 7ccd6...106 Det var det jeg opprinnelig hadde tenkt å svare.
☆☆☆ Skrevet 17. juli 2013 #13 Skrevet 17. juli 2013 Minst sju.Hehe, aldri Da kan jeg like gjerne lage en kake hver til alle Anonymous poster hash: 7ccd6...106 Neida, du slepp sikkert å lage kake i det heile tatt. I alle fall om familie og venner er normale folk, problemet er hvilke tilbod om kake du kan seie neitakk til.Familien er svært normale, men eg derimot er neppe riktig skrudd sammen siden jeg vil lage alle kakene selv elsker å bake, det er min måte å koble av på Anonymous poster hash: 7ccd6...106 Sånn å forstå
MammantilNurket Skrevet 17. juli 2013 #14 Skrevet 17. juli 2013 Hva med cakepops og søte mini-cupcakes?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #15 Skrevet 17. juli 2013 Minst sju.Hehe, aldri Da kan jeg like gjerne lage en kake hver til alle Anonymous poster hash: 7ccd6...106 Neida, du slepp sikkert å lage kake i det heile tatt. I alle fall om familie og venner er normale folk, problemet er hvilke tilbod om kake du kan seie neitakk til.Familien er svært normale, men eg derimot er neppe riktig skrudd sammen siden jeg vil lage alle kakene selv elsker å bake, det er min måte å koble av på Anonymous poster hash: 7ccd6...106 Sånn å forstå Men mamma og svigermor ordner hele koldtbordet, og søstrene mine skal pynte lokalet, så jeg kan egentlig bare drømme meg bort i bakebollen og vite at alt er på stell Anonymous poster hash: 7ccd6...106
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #16 Skrevet 17. juli 2013 Hva med cakepops og søte mini-cupcakes? Ja har veldig lyst til å lage cupcakes, men er det like populært for de voksne (og godt voksne!) som for barn? Fordi det kommer ingen barn i dåpen. Anonymous poster hash: 7ccd6...106
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå