Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 Vasker dere i maskin, for hånd eller koker dere enda? Anonymous poster hash: becd4...f15
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #3 Skrevet 17. juli 2013 Mine har sluttet med flaske på den alderen, men en gang mellom 4 og 6 mnd har jeg sluttet å koke flaskene og bare tatt de på øverste hylle i oppvaskmaskinen. Smokkene til flaskene har jeg kokt så lenge de har brukt flaske. I følge helsesøster er det bare de første 6 ukene det er viktig å koke flaskene, etter det er det helt greit å ta de i maskinen så lenge de settes på øverste hylle og det er minst 60 graders program du kjører. Anonymous poster hash: 796cf...faf
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #4 Skrevet 17. juli 2013 1 åringer skal ikke bruke flaske er min mening De skal bruke kopp! Viktig å la de prøve ut motorikken Men hvis du må/vil bruke flaske, så kan du vaske den akkurat som du vasker koppen din når barnet er blitt såpass stort Anonymous poster hash: 0ccca...bd4
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #5 Skrevet 17. juli 2013 Har ikke maskin så vasker for hånd. Anonymous poster hash: 7f469...60d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå