Gå til innhold

Heller tjukk og blid enn

Anbefalte innlegg

Skrevet

..sur og sulten, sånn blir det snart...

Grrrr så sur jeg blir av å begrense matinntaket; sukkermengden, kaloriene, fettet; bare spise sunt. Jeg blir sur av å ikke få spise det jeg vil. Det jeg egetlig vil spise, store mengder av, blir jeg feit av. Jeg går ned; har gått ned ca 6 kg siden 1. juni, men det er ikke tilstrekkelig til å holde humøret oppe. Jeg sulter ikke, men fy så trist kosthold :(

Kanskje jeg heller skal spise alt jeg vil og være tjukk og blid?????

Anonymous poster hash: 7f1ab...f25
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du ikke lager god nok mat... Sunn mat trenger ikke å være dårlig. Eksperimenter litt mer :-)

Anonymous poster hash: 999db...ecc

Skrevet

Sunn mat er da kjempegodt. Tror du må jobbe litt med kokkeferdighetene dine. Søk på sunne oppskrifter og prøv noe nytt.

Begynn å tren, da får du mindre lyst på usunn mat. Prøv 30 Day shred, det er deilig å kjenne at fett blir til muskler. Kom igjen, ikke gi deg!

Hva er det du har så lyst til å spise da?

Anonymous poster hash: 8b4f8...871

Skrevet

Må si meg enig sunn mat er kjempegodt ofte :) (Og jeg digger hamburger fra burgerking og da ;) )

Men den type maten må "lages" rett... Søk opp oppskrifter på nett og eksperimenter, det er MYE god mat man kan lage ;)

Skrevet

Men hvis mandriter i HVA man putter i munnen,- NÅR; hvor lenge er man "rund og blid da"? Vil tro man gansek fort komme ropp i en vekt som man finner uutholdbar, både fysisk og psykisk. Og ikke nok med det,- den type mat fører også til depresjon og avhengighet.....

Litt rund,- og blid, er fullt mulig :) Man må finne den mengde go type mat man kan spise, kombinert med mengde og type trim/idrett man vil gjennomføre som gir en ei vekt og utseende man finner "godt nok",- opp mot hva man kan og ikke kan spise og hva man må og hvor ofte man må trene :)

Kunne lett gått ned 5-6 kilo,-og tatt meg bedre ut..Men for MEG er ikke den livsstilen det vil kreve, verdt det..Så jeg holder meg der jeg er, og spiser og trener på et "Behagelig" nivå for og greie det. Må selvsagt trene noen gang når jeg IKKE vil og ikke spise det jeg skulle ønske jeg kunne spist noen gang,- men summa sumarum føler jeg ikke noe "pes" eller "offer" i det jeg gjør.....Og utseende/Vekt er helt ok gitt det jeg kan spise, min alder og to barnefødsler :)

Anonymous poster hash: e54b0...7e1
Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Hva bruker di lage av sunn mat da. Hvilken dritmat savner du? Vet det kan være kjedelig, men det går jo rette veien. Du kam jo heller spør om tips til god sunn mat ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...