Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #1 Skrevet 16. juli 2013 Hvor ofte møtes dere for sex? Anonymous poster hash: 98681...98f
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #2 Skrevet 16. juli 2013 Har ikke akkurat en elsker, for jeg har aldri møtt han. Han er vel heller min telefonelsker. Vi ringer når det passer for begge, og har det helt fantastisk. Har alltid tenkt at telefonsex er noe fjas, men jeg kan skrive under på at det er rimelig digg! ... Han er også singel, om moralpolitiet er her, as we speak. Så har jeg en kompis. Vi tilfredsstiller hverandre behov, og har det rimelig greit. Vil ikke kalle det en elsker, men folk rundt oss vet ingenting, og vi har det fantastisk sammen! Anonymous poster hash: e701b...013
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #3 Skrevet 16. juli 2013 Ja eksen min faktisk Det varierer hvor ofte vi møtes. Anonymous poster hash: f67c7...6d4
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #4 Skrevet 16. juli 2013 Jeg er singel og vurderer å innlede et slikt forhold med en person. Det jeg da lurer på er hvorvidt dette forholdet vil bli en hvilepute?At man har det så digg med elskeren sin -som man per definisjon ikke skal utvikle noen følelser for- at man glemmer litt å se seg omkring etter mulige partnere? Svosj -så går årene og man sitter igjen like singel og med en elsker som drar. Fordi man har helt glemt å 'jakte'.. Føler meg litt ambivalent til et sånt forhold, merker jeg.. Anonymous poster hash: 0d3b6...2b2
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. juli 2013 #5 Skrevet 16. juli 2013 Jeg hadde. Nå er vi gift ;-) Møttes 3-4 ganger i uka annenhver uke. Jeg hadde barn de andre ukene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå