Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #1 Skrevet 16. juli 2013 Har brukt clearblue fertilitetsmonitor som prevensjon. Har funket fint til nå. Hadde sex på lørdag, og sex igår. Fra igår til idag gikk monitorer fra lav til max.. Hjelp! Om jeg har eggløsning idag eller imorra, kan jeg bli gravid da? :/ Anonymous poster hash: ce1fd...160
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #2 Skrevet 16. juli 2013 Ja, det kan du. Spermen kan leve i deg i opptil en uke. Anonymous poster hash: b0ee9...9b5
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #3 Skrevet 16. juli 2013 Ja. Høres jo ikke ut som den er så mye til å stole på da? Anonymous poster hash: 15baf...06a
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #4 Skrevet 16. juli 2013 Den brukes egentlig til å bli gravid, så vil påstå den er til å stole på vi er bare litt dumme som har stolt blindt på den kanskje. Er ikke krise om jeg blir gravid, planen er å starte prøving til høsten. Er bare så kjipt å bli gravid nå som mannen ikke er helt klar enda.. Menmen.. Får ta det som det kommer. Takk for svar! Anonymous poster hash: ce1fd...160
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #5 Skrevet 16. juli 2013 Jeg er hi selv om jeg fikk en annen kode.. Anonymous poster hash: ce1fd...160
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #6 Skrevet 16. juli 2013 Jeg er hi selv om jeg fikk en annen kode.. Anonymous poster hash: ce1fd...160 Du har da samme kode som i HI Anonymous poster hash: d32bd...417
Gjest Vicky Pollard Skrevet 16. juli 2013 #7 Skrevet 16. juli 2013 Den brukes egentlig til å bli gravid, så vil påstå den er til å stole på vi er bare litt dumme som har stolt blindt på den kanskje. Er ikke krise om jeg blir gravid, planen er å starte prøving til høsten. Er bare så kjipt å bli gravid nå som mannen ikke er helt klar enda.. Menmen.. Får ta det som det kommer. Takk for svar! Anonymous poster hash: ce1fd...160 Vil han være mer klar om et par mnd da liksom??? Hva er egentlig forskjellen? I tilfelle du er gravid, gratulerer;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå