Gå til innhold

Dumt å avlyse pga svangerskapsplager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sykmeldt pga rygg og bekkenplager,og imorgen har jeg avtalt med en venninne å spise lunsj. Jeg tenkte dette var ok siden jeg trenger å komme meg ut å treffe folk for å ikke mure meg helt inne-har tendens til å bli deprimert. Senest tidligere idag avtalte vi når og hvor.

Men ikveld er jeg skikkelig dårlig og kjenner jeg angrer på hele planen for morgendagen. Er en halvtimes kjøring og jeg vet ikke om jeg orker. Er i arb.tiden til venninna mi,så jeg kan ikke få henne til å komme hit heller.

Denne venninna har ikke barn og jeg er redd hun tror jeg kommer med dårlig unnskyldning om jeg avlyser. Huff...

Vet ikke hva jeg skal gjøre :-/

Anonymous poster hash: 2b655...c5a

Videoannonse
Annonse
Gjest Skofantomet
Skrevet

Herregud for noen verdensproblemer noen har. Om hun er en venninne så må hun jo forstå. Slapp av :)

Skrevet

Vent og se an. Kanskje du er bedre i morgen, og hvis du trenger å komme deg ut og se folk så synes jeg du skal anstrenge deg for å orke det. Det blir nok kjempehyggelig selv om du synes det virker litt slitsomt akkurat nå.

Skrevet

Hvis du ikke orker, så avlyser du. Men hvis det er samvittigheten som plager deg, så sier jeg kjør på.

Jeg er selv sykemeldt pga rygg og bekkenplager, men må komme meg litt ut av og til for å ikke bli sprø.

Anonymous poster hash: ef844...a4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...