Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #1 Skrevet 16. juli 2013 Hei. Vi pusser opp en gang. Gangen er forma som L. Taket og de fleste vegger er kvite. Eine lange veggen er svart tapet. (Egentlig er rommet en stor firkant, men med et bad inni hjørnet). På kortsida inn mot badet er dør nesten helt ut mot hjørnet. Vi har derfor lagt den svarte tapeten rundt hjørnet bort til døra. No er eg og mannen uenige. Eg vil ha en fondvegg som ser litt tjukk ut pga tapet 10 cm rundt hjørnet. Og mannen vil ha svart tapet på heile kortsida slik at rommet i hjørnet fremstår som svart boks. "Problemet" er at der er 5 cm som må tapetseres over døra. Han trur det blir teit med fargeskille, mens eg vil ha det slik, med skille akkurat der døra begynner. Kva tenker dere? Anonymous poster hash: dd664...76a
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #2 Skrevet 16. juli 2013 Vekk med tapeten og mal alt hvitt. Anonymous poster hash: 6fe02...4aa
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #3 Skrevet 16. juli 2013 Vekk med tapeten og mal alt hvitt. Anonymous poster hash: 6fe02...4aa Takk for svar, men det skjer ikkje. Tapeten er fantastisk. Svart med glitter i. Elsker den (sjølv om me bare har hatt den i 3 dager) Blir også skyvedørsgarderobe med speil og 1 av 4 dører som kvit (den innerst mot veggen) Vil gjerne om fleire ville valgt svart fondvegg eller svart boks inne i gangen. Anonymous poster hash: dd664...76a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå