Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #1 Skrevet 16. juli 2013 Har tre barn fra før og har sagt at det er utenkelig med flere. Har brukt P-sprøyte i halvannet år som har gitt meg voldsomt med bivirkninger. Gått opp 8 kg, mistet sexlyst, humørsyk osv. Skikkelig drømmedame har jeg vært. Så ville jeg dette skulle ut av kroppen og tok siste sprøyte i fjor i august. Fikk mensen tilbake for et par mnd siden. Lørdag hadde vi sex og jeg sa at jeg ikke turde han skulle komme inni meg. Men noe alkoholpåvirket som han var klarte han ikke å stoppe. Nå er jeg litt redd for å ha blitt gravid. Jeg er 40 år, og uhell skal ikke skje! Anonymous poster hash: 35597...e8e
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #2 Skrevet 16. juli 2013 Har akkurat samme tankene i kveld selv. Etter en treningsøkt i dag vagger jeg rundt med dritvondt i bekkenet. Har ikke hatt vondt der siden jeg var gravid sist. Og har i tillegg vært småkvalm. Litt krise om jeg er gravid... Minste er året og vi er skikkelig slitne småbarnsforeldre for tiden. Får vel ta oss en test! Anonymous poster hash: 0a5fe...0a5
Gjest Skofantomet Skrevet 16. juli 2013 #3 Skrevet 16. juli 2013 Så var det det å ta ansvar for egne handlinger da..
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #4 Skrevet 16. juli 2013 Du vil absolutt ikke ha barn, men har ubeskyttet sex? Skjønner ikke helt logikken der. Hadde iallfall tatt en angrepille.. Anonymous poster hash: c777c...615
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #5 Skrevet 16. juli 2013 Så var det det å ta ansvar for egne handlinger da.. Det er klart! Vi er mot abort, så det er jo utelukket om det skulle være slik. Men jeg kjenner ikke jeg klarer det. Ikke svangerskap og ikke babytid. Det er så deilig når minstemann er to og alt har roet seg. Anonymous poster hash: 35597...e8e
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #6 Skrevet 16. juli 2013 Du vil absolutt ikke ha barn, men har ubeskyttet sex? Skjønner ikke helt logikken der. Hadde iallfall tatt en angrepille.. Anonymous poster hash: c777c...615 Det har jeg tatt, bak min manns rygg. Han mener det også er en form for abort. Men de er ikke heller pålitelig. Anonymous poster hash: 35597...e8e
Gjest Skofantomet Skrevet 16. juli 2013 #7 Skrevet 16. juli 2013 Så var det det å ta ansvar for egne handlinger da.. Det er klart! Vi er mot abort, så det er jo utelukket om det skulle være slik. Men jeg kjenner ikke jeg klarer det. Ikke svangerskap og ikke babytid. Det er så deilig når minstemann er to og alt har roet seg. Anonymous poster hash: 35597...e8e Da må du enten gjøre deg klar (om det skulle være tilfelle) eller endre ditt syn på abort. Så enkelt og vanskelig er det
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #8 Skrevet 16. juli 2013 Da skal jeg krysse fingrene for deg Dette er ikke frekt ment, men det spiller ingen rolle om han kommer inni eller hopper av i svingen, penisen lekker sæd gjennom hele samleiet... Så vet du det til en annen gang Anonymous poster hash: 53eb8...8d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå