Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #1 Skrevet 16. juli 2013 Jeg var i en butikk for en ukes tid siden. utenfor stod det en stor gjeng med utlendinger. Så kom det inn to stykker, det var bare vi i butikken utenom henne i kassen (liten butikk). Så ser jeg at de stjeler, de som stjeler ser og at jeg har sett hva de gjør. Jeg ser bare vekk. Så kommer han ene bort til meg og visker at hvis jeg sier ifra om hva jeg så, har han en stor gjeng utenfor..., . Jeg ble livredd og gikk fra butikken og rett i bilen og kjørte min vei. uten varene uten å gi beskjed. Jeg gjorde ikke noe med det og angrer veldig på at jeg ikke gjorde noe med det. Føler meg litt patetisk som ikke sa noe, samtidig ble jeg så redd Anonymous poster hash: ed8b1...d94
☆☆☆ Skrevet 16. juli 2013 #2 Skrevet 16. juli 2013 Det er då fullt forståeleg at du vart redd. Ein har ikkje noko plikt til å utsetje seg for fare. Men eg ville nok anmeldt trusselen til politiet når eg var vel heime, likar ikkje tanken på å la drittsekken vinne.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #3 Skrevet 16. juli 2013 Jeg hadde nok blitt så provosert at jeg hadde sagt ifra. Eventuelt ringt politiet og holdt meg inne i butikken. (og ringt mannen, hehe!) Anonymous poster hash: 5481e...e6f
Voilà Skrevet 16. juli 2013 #4 Skrevet 16. juli 2013 Jeg har opplevd litt det samme, men jeg ble ikke snakket til av han som stjal. Jeg er veldig konfliktsky, så jeg betalte varene mine, og dro hjem. Vel hjemme ringte jeg butikken, og ba dem se på overvåkningsbildene. De ble glad for at jeg sa fra, og jeg slapp å tenke over noe i ettertid. - Uheldigvis for tyven, var jo at jeg visste fult navn og adresse på han Nå er det muligens for sent for deg å ringe til butikken, da de fleste overvåkningsbilder blir sletter etter noen døgn. Om du opplever slikt igjen, håper jeg at du kan ringe. Tipper denne gjengen har glemt deg med en gang de har forsikret seg om at du ikke sa noe til personen som jobber der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå