Gå til innhold

Stor til og være 24 uker med FØRSTE barn? (Bilde) !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er heller ikke tvillinger...Føler meg så diger i forhold til alle andre som er like langt som meg :opost-42-0-02374800-1374001526_thumb.jpg

Anonymous poster hash: 189dc...380
Videoannonse
Annonse
Gjest Lagå
Skrevet (endret)

På str. med meg i uke 24  :P

På bildet her var jeg 30 uker og ikke tvillinger :o:P

post-854792-0-16107700-1374001911_thumb.jpg

Endret av Anniepannie
Skrevet

Godt å se at det finnes normale gravide her ute. Fotballfrue kan man ikke se er gravid, og det er visst slik man skal være nå. Uff

Anonymous poster hash: 5b75e...34a

Skrevet

Så bra, litt redd for at jeg var unormalt stor  :lol: Men nyter gravidmagen mens den ennå er der <3

Gjest sussie77
Skrevet

Så bra, litt redd for at jeg var unormalt stor  :lol: Men nyter gravidmagen mens den ennå er der <3

Ikke unormal stor. :) Det var sånn mage jeg ønsket meg med eldstemann. Var større enn det med nr. 2 da. ;)

Skrevet

Er ikke så mye mindre enn deg, og jeg er bare 20 uker ;)

Skrevet

Godt å se at det finnes normale gravide her ute. Fotballfrue kan man ikke se er gravid, og det er visst slik man skal være nå. Uff

Anonymous poster hash: 5b75e...34a

Nå må du gi deg!!!

Selv om fotballfruen er en "offentlig" person så er hun også bare en kommende mor som har mye tanker og følelser rundt sin egen graviditet. Å kommentere henne slik er bare nedrig og ufint!

Kvinner bærer barn ulikt ut fra kroppsfasong og størrelse. Så enkelt er det!

Jeg kjenner en som så mindre gravid ut rett før hun fødte friske trillinger!

Og jeg kjenner ei som var en del større i omkrets rundt magen enn hun var høy! (egentlig et litt morsomt syn ;) )

HI - nyt svangerskapet så langt du kan, i hvert fall ikke sammenligne deg for mye med andre, for det er så mye som spiller inn ift hvordan magen blir. Synes du har en flott gravidmage, jeg :)

Anonymous poster hash: e884f...a9b

Skrevet

Fin mage:)

Jeg hadde så å si ikke noe mage før uke 22/23 og var helt normal, jeg også. Som nevnt, vi bærer de forskjellig:)

Anonymous poster hash: 9f3c1...9cf

Skrevet

Jeg hadde nesten ikke noe mage, så ut som jeg var kanskje 5 mnd når babyen kom. Naboen hadde ikke sett jeg var gravid (har vinter barn) kos deg med babymagen :)

Anonymous poster hash: 93993...a4a

Skrevet

Oiii, nå kjente jeg faktisk at det rasla litt i eggstokkene. Første gang jeg virkelig savner gravidmagen på 3 1/2 år. Kjempefin mage :) 

Skrevet

Oiii, nå kjente jeg faktisk at det rasla litt i eggstokkene. Første gang jeg virkelig savner gravidmagen på 3 1/2 år. Kjempefin mage :)

Tusen takk! :)

Skrevet

Jeg hadde også stor mage tidlig, fordelen med å bære ungene utover istedenfor innover er at du får mindre problemer med fordøyelsen enn de som har hele ungen skjult på innsiden av kroppen ;)

Anonymous poster hash: fb3a3...602
Skrevet

Jeg er 23 uker og større :)

Anonymous poster hash: 16133...1ee

Skrevet

Jeg hadde også stor mage tidlig, fordelen med å bære ungene utover istedenfor innover er at du får mindre problemer med fordøyelsen enn de som har hele ungen skjult på innsiden av kroppen ;)

Det har jeg ikke tenkt på, bra er det iallefall! :)

Skrevet

Fin mage:-) jeg har såvidt fått mage selv og er i uke 20, jeg vil ha mage! Er jo nå man kan nyyyte å ha mage:-p

Anonymous poster hash: 5a93a...767

Skrevet

Synes du har kjempeflott mage:) Husker ikke helt hvordan min var da( uke 33 nå) men tipper noe lignende:)

Skrevet

Fin mage:-) jeg har såvidt fått mage selv og er i uke 20, jeg vil ha mage! Er jo nå man kan nyyyte å ha mage:-p

Anonymous poster hash: 5a93a...767

Plutselig er den der..I Uke 23 "poppa" min ut, haha :lol:

Skrevet

Syns du har kjempeflott mage :) jeg har like stor som deg og er like langt på vei, men venter nr 3 :) var mindre med nr 2 enn med nr 1 også så det kommer nok an på hvordan vi bærer :)

Skrevet

Syns du har kjempeflott mage :) jeg har like stor som deg og er like langt på vei, men venter nr 3 :) var mindre med nr 2 enn med nr 1 også så det kommer nok an på hvordan vi bærer :)

Takk! :) 

Skrevet

Signeres! Jeg hadde liten mage og hadde MYE problemer med treg mage og hemoroider pga det. Halsbrann hadde jeg også. Sjarmerende!

Anonymous poster hash: c1881...366

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...