Gjest Skofantomet Skrevet 16. juli 2013 #1 Skrevet 16. juli 2013 (endret) Men hun der på hellstrøm nå, liker kun spagetti, pizza, ost, nugatti, pølser, hvitt brød, chips og sjokolade. Går det ann? Jeg tror ikke på det. Æsj. Endret 16. juli 2013 av Skofantomet
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #2 Skrevet 16. juli 2013 Hun er ekstremutgaven av meg:( Jeg liker annen mat, men er avhengig av slik mat. Enten spiser jeg slik mat, eller så kommer den på toppen av det andre. Øyeåpner å se det der, for meg også. Anonymous poster hash: db9f8...69e
Musemorbr / Skrevet 16. juli 2013 #3 Skrevet 16. juli 2013 Jeg vet! Det er vanskelig å tro på. Det er da ingen som spiser bare grillpølse og nudler til middag. Som sitter sulten og ser på at familien spiser, for så å stapoe seg med dritt etterpå. Da er man ikke kresen. Da har man faktisk spiseproblemer.
Gjest meg mamma? Skrevet 16. juli 2013 #4 Skrevet 16. juli 2013 Jeg vet! Det er vanskelig å tro på. Det er da ingen som spiser bare grillpølse og nudler til middag. Som sitter sulten og ser på at familien spiser, for så å stapoe seg med dritt etterpå. Da er man ikke kresen. Da har man faktisk spiseproblemer. Er det et barn eller en voksen dame?
Gjest Skofantomet Skrevet 16. juli 2013 #5 Skrevet 16. juli 2013 Jeg vet! Det er vanskelig å tro på. Det er da ingen som spiser bare grillpølse og nudler til middag. Som sitter sulten og ser på at familien spiser, for så å stapoe seg med dritt etterpå. Da er man ikke kresen. Da har man faktisk spiseproblemer. Er det et barn eller en voksen dame? Voksen dame.
Gjest meg mamma? Skrevet 16. juli 2013 #6 Skrevet 16. juli 2013 Jeg vet! Det er vanskelig å tro på. Det er da ingen som spiser bare grillpølse og nudler til middag. Som sitter sulten og ser på at familien spiser, for så å stapoe seg med dritt etterpå. Da er man ikke kresen. Da har man faktisk spiseproblemer.Er det et barn eller en voksen dame? Voksen dame. Hjelp, og jeg som trodde jeg var kresen
Musemorbr / Skrevet 16. juli 2013 #7 Skrevet 16. juli 2013 Nå får hun heldigvis psykolighjelp. Det er tydelig at hun har noen mentale sperrer. En voksen dame som i hele sitt liv aldri har maktet å prøvesmake gulost engang... Det er faktisk trist. Jeg håper det går å få henne på rett spor. Pen dame da.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #8 Skrevet 16. juli 2013 Ganske lik meg selv om jg ikke spiser alle de tingene hun spiser, men spiser andre ring. Jeg har et mer variert kosthold enn henne. MEN når det kommer til å putte ting i munnen som jeg ikke liker så brekker jeg meg. Feks, løk. Oppdager jeg at jeg har løk i munnen brekker jeg meg. Smaken og konsistensen er helt jævlig, samme gjelder paprika og masse, mass annet. Det verste som skjer er at andre henger seg opp i det. Jeg nekter å forklare og forklare og forklare til folk som uansett ikke forstår hvordan jeg har det. Anonymous poster hash: 92ec1...2af
Mamma til 3? Skrevet 16. juli 2013 #9 Skrevet 16. juli 2013 Vær nå litt grei med henne, da! Det er jo ikke godt med drueskall i det hele tatt!!
Musemorbr / Skrevet 16. juli 2013 #10 Skrevet 16. juli 2013 Ganske lik meg selv om jg ikke spiser alle de tingene hun spiser, men spiser andre ring. Jeg har et mer variert kosthold enn henne. MEN når det kommer til å putte ting i munnen som jeg ikke liker så brekker jeg meg. Feks, løk. Oppdager jeg at jeg har løk i munnen brekker jeg meg. Smaken og konsistensen er helt jævlig, samme gjelder paprika og masse, mass annet. Det verste som skjer er at andre henger seg opp i det. Jeg nekter å forklare og forklare og forklare til folk som uansett ikke forstår hvordan jeg har det. Anonymous poster hash: 92ec1...2af Fint nok. Det er ok å være sær i matveien. Problemet hennes er at hun har et då ekstremt ensidig og farlig usunnt kosthold at det faktisk ikke er forenelig med å oppnå en normal levealder. Har du er bedre kosthold ser jeg ikke noe problem med å ikke takle visse ting.
Gjest Skofantomet Skrevet 16. juli 2013 #11 Skrevet 16. juli 2013 Nå får hun heldigvis psykolighjelp. Det er tydelig at hun har noen mentale sperrer. En voksen dame som i hele sitt liv aldri har maktet å prøvesmake gulost engang... Det er faktisk trist. Jeg håper det går å få henne på rett spor. Pen dame da. Haha, nå fikk du meg til å le, avslutter med pen dame (noe jeg desverre ikke kan si meg enig i forresten), som om det veier opp for de mentale sperrene?
Gjest sussie77 Skrevet 16. juli 2013 #12 Skrevet 16. juli 2013 (endret) Ja det er ganske sært. Endret 16. juli 2013 av sussie77
Musemorbr / Skrevet 16. juli 2013 #13 Skrevet 16. juli 2013 Nå får hun heldigvis psykolighjelp. Det er tydelig at hun har noen mentale sperrer. En voksen dame som i hele sitt liv aldri har maktet å prøvesmake gulost engang... Det er faktisk trist. Jeg håper det går å få henne på rett spor. Pen dame da.Haha, nå fikk du meg til å le, avslutter med pen dame (noe jeg desverre ikke kan si meg enig i forresten), som om det veier opp for de mentale sperrene? Nei altså... til å være sprøere enn pringles ser hun forholdsvis søt ut. Jeg mente dt mer som at hun ikke ser ut som min stefars fetter som har eget kjøleskap med to kjettinglenker og hengelås, og ser ut som en gorg med abstinenser, der han sitter og takker nei til en vaffel fordi han ikke liker det. Sånn på den måten liksom.
Gjest Skofantomet Skrevet 16. juli 2013 #14 Skrevet 16. juli 2013 Nå får hun heldigvis psykolighjelp. Det er tydelig at hun har noen mentale sperrer. En voksen dame som i hele sitt liv aldri har maktet å prøvesmake gulost engang... Det er faktisk trist. Jeg håper det går å få henne på rett spor. Pen dame da.Haha, nå fikk du meg til å le, avslutter med pen dame (noe jeg desverre ikke kan si meg enig i forresten), som om det veier opp for de mentale sperrene? Nei altså... til å være sprøere enn pringles ser hun forholdsvis søt ut. Jeg mente dt mer som at hun ikke ser ut som min stefars fetter som har eget kjøleskap med to kjettinglenker og hengelås, og ser ut som en gorg med abstinenser, der han sitter og takker nei til en vaffel fordi han ikke liker det. Sånn på den måten liksom. Hehe. Først va hun pen, nå er hun søt (det syns jeg passet bedre forresten), ta å bestem deg da
Musemorbr / Skrevet 16. juli 2013 #15 Skrevet 16. juli 2013 Nå får hun heldigvis psykolighjelp. Det er tydelig at hun har noen mentale sperrer. En voksen dame som i hele sitt liv aldri har maktet å prøvesmake gulost engang... Det er faktisk trist. Jeg håper det går å få henne på rett spor. Pen dame da.Haha, nå fikk du meg til å le, avslutter med pen dame (noe jeg desverre ikke kan si meg enig i forresten), som om det veier opp for de mentale sperrene? Nei altså... til å være sprøere enn pringles ser hun forholdsvis søt ut. Jeg mente dt mer som at hun ikke ser ut som min stefars fetter som har eget kjøleskap med to kjettinglenker og hengelås, og ser ut som en gorg med abstinenser, der han sitter og takker nei til en vaffel fordi han ikke liker det. Sånn på den måten liksom.Hehe. Først va hun pen, nå er hun søt (det syns jeg passet bedre forresten), ta å bestem deg da Pff.. flisespikkeri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå