Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #1 Skrevet 16. juli 2013 Noen som vet? Anonymous poster hash: 9c64a...5d6
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #2 Skrevet 16. juli 2013 Det kan være ganske mye. Typisk er tretthet, manglende glede, manglende fremtidstro, redusert matlyst, tristhet, tap av følelser for venner og familie, tanker om å ikke ville leve osv. Anonymous poster hash: a5f81...510
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #3 Skrevet 16. juli 2013 Alt d hun over skriver. I tillegg kan en være svært irritabel.. Veldig sensitiv for lyder (høye og brå lyder). Anonymous poster hash: 43cbc...6a6
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #4 Skrevet 16. juli 2013 Grunnen til jeg spør er fordi jeg er redd jeg er ved å bli det, men skjønner ikke hvorfor.Jeg er konstant trist.Reagerer alt for fort på at barna bråker.Mangler tiltakslyst.Store problemer med å stå opp om morgenen.Konstant utslitt.Blir sinna for alt.Vanskelig for å vise følelser for alle som jeg egentlig er veldig glad i.Jeg skjønner ikke hvorfor jeg har det slik.Har en fantastisk mann.2 skjønne barn.En god, og givende jobb jeg elsker.God økonomi. Anonymous poster hash: 9c64a...5d6
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #5 Skrevet 16. juli 2013 Det behøver ikke være noen åpenbar årsak. Men ta deg en tur og snakk med fastlegen. Det er gjerne lurt å sjekke mer åpenbare, fysiske ting som jernlager, vitaminnivåer, stoffskifte m.m. - ting som også kan forklare typiske depressive symptomer. Anonymous poster hash: a5f81...510
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #6 Skrevet 16. juli 2013 Det behøver ikke være noen åpenbar årsak. Men ta deg en tur og snakk med fastlegen. Det er gjerne lurt å sjekke mer åpenbare, fysiske ting som jernlager, vitaminnivåer, stoffskifte m.m. - ting som også kan forklare typiske depressive symptomer. Anonymous poster hash: a5f81...510 Takk, får gjøre det når fastlegen kommer tilbake fra ferien Anonymous poster hash: 9c64a...5d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå