Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #1 Skrevet 16. juli 2013 foreldrene sine døgnet rundt til de er flere år gamle får sosial angst og blir innadvendte som voksne. Anonymous poster hash: 064bd...222
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #2 Skrevet 16. juli 2013 Det er feil. Anonymous poster hash: e8583...4cc
SameSara Skrevet 16. juli 2013 #5 Skrevet 16. juli 2013 Om barna aldri er i kontakt med andre og alltid er innomhus så har du kanskje et poeng. Utover det.....
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #6 Skrevet 16. juli 2013 Jeg har ikke sosial angst, men jeg hadde nok hatt veldig godt av å komme meg i barnehage før skolestart, og vært sammen med andre barn regelmessig før det(ingen jevnaldrende i nabolaget) Anonymous poster hash: dcce9...dbc
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #7 Skrevet 16. juli 2013 Du er vel blandt de som regelmessig har sendt barnet ditt vekk fra det var nyfødt. Like mye hos besteforeldre som foreldrene Anonymous poster hash: f92de...c0f
Gjest sussie77 Skrevet 16. juli 2013 #8 Skrevet 16. juli 2013 Ja de trenger jo å være sammen med andre barn. Eller andre mennesker. Det sier vel seg selv
☆☆☆ Skrevet 16. juli 2013 #10 Skrevet 16. juli 2013 Jeg har ikke sosial angst, men jeg hadde nok hatt veldig godt av å komme meg i barnehage før skolestart, og vært sammen med andre barn regelmessig før det(ingen jevnaldrende i nabolaget) Anonymous poster hash: dcce9...dbc Kan meget vel vere tilfelle, men er det ei motsetjing mellom å vere saman med foreldra sine og å samstundes ha kontakt med jamnaldra barn? Altså, eg er ikkje totalt avvisande til at HI kan ha eit poeng, men ein påstand ein ikkje gjer forsøk på å underbygge er eit dårleg utgangspunkt for diskusjon..
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #11 Skrevet 16. juli 2013 Du er vel blandt de som regelmessig har sendt barnet ditt vekk fra det var nyfødt. Like mye hos besteforeldre som foreldrene Anonymous poster hash: f92de...c0f Neida, bare tre, fire overnattinger siste året. Anonymous poster hash: 064bd...222
Gjest sussie77 Skrevet 16. juli 2013 #12 Skrevet 16. juli 2013 Men du mener vel sikkert at de skal sendes til overnatting fra de er bitte små. Og det er helt feil. De kan fint se andre mennesker på dagtid.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #13 Skrevet 16. juli 2013 Jo, jeg tenker jo at mine to venninner som knapt går på butikken og slett ikke tør å snakke med fremmede mennesker, de har aldri gått i bhg. De var hjemme med sine mødre til de begynte på skolen. Den ene med en ufør mor, den andre med en dørge lat dame som hverken gjorde husarbeid eller jobbet ute. Det må jo være en grunn til at begge to er som de er, og fellesnevneren er at de var hjemme med mor hele tiden i flere år. Litt tynt forskningsgrunnlag, jeg vet, men det er jo på den måten 'forskerne' jobber med slike problemstillinger. Det må jo være en grunn til at Jensemann og Co vil ha alle barn fullt i bhg fra de er året. Argumentasjonen til flere dibbere er jo at ungene skal sosialiseres. Det er ikke farlig å sende dem i timevis til mennesker som aldri kan få samme forhold til ungene som feks besteforeldre. Men kjempefarlig om de overnatter hos bestemor og bestefar som elsker dem over alt. Bare en tanke som slo meg. Anonymous poster hash: 064bd...222
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå