Gå til innhold

Hjelp! Skal treffe en mann og grugleder meg :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har "kjent" hverandre en stund, dvs at han sjekket meg opp på byn og vi havnet i seng. Traff han igjen to dager etterpå på byn,og vi havnet i sengen.. Så gikk det nesten to mnd der vi ikke hadde noe kontakt før han plutselig sendte melding og spurte om jeg skulle ut påfølgende helg. Noe jeg skulle. Så da ble det oss igjen hele helgen.

Vi har nå avtalt å treffes i uken, og da blir det faktisk første gang vi treffes uten å ha alkohol innabords og jeg kjenner jeg faktisk er smånervøs :P

Jeg har ikke så mye erfaring med dating og slike ting,så jeg aner ikke hva man snakker om,hvordan man oppfører seg eller hvordan man kler seg  :ph34r:

De gangene vi har truffet hverandre har det gått av seg selv,men jeg er jo redd det er alkoholen som har hjulpet på det..Selv om vi faktisk har blitt edru sammen da :P

Hehe,jeg tror jeg bare tøyser med mitt eget hode nå og vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget :)

Anonymous poster hash: c435c...41d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antrekk tar du ut fra vær og hvor dere skal møtes/hva dere skal gjøre.

Skal dere møtes midt i uka så kle deg mest mulig slik du gjør ellers, normalt pent, men ikke overpyntet.

Er det fint vær så blir man gjerne fin med en sommerkjole eller en lett topp uansett.

Ikke tenk og gruble for mye, bare prøv å være deg selv. Vær opptatt av å bli kjent med han, hvem er han, hva liker han osv. Da blir du mindre opptatt av deg selv, er i hvert fall min erfaring.

Det viktigste er å være deg selv, ikke prøv å late som noe du ikke vær. Snakk om ting som interesserer deg.

Dere har jo et godt utgangspunkt som har møtt hverandre flere ganger før og likevel vil møtes igjen :)

Lykke til! :)

Anonymous poster hash: 77d72...6b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...