Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #1 Skrevet 16. juli 2013 Tenkte å søke om å få fedrekvoten overført meg, men ingen av valgene passer egentlig, for han har jo jobbet til nå og forsåvidt tjent seg opp rettigheter til fedrekvoten? Jeg vet ikke om han kan ta permisjon samtidig som han studerer? Han skal studere 100 % og jobbe 20 % ved siden av på helg. Noen som har vært i denne situasjonen som kan forklare meg hva alternativer vi har? Mister vi hele fedrekvoten nå pga studiene? Da kan jeg ihvertfall ikke søke 100 % dekning... hvem skal se til barnet da? Har ikke råd til dagmamma når han er student og jeg jobber i drittjobb. Må vente til kontantstøtten, og barnehageplass faller bort pga oktobertermin. Kjenner jeg stresser nå. Anonymous poster hash: 5a651...dc4
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #2 Skrevet 16. juli 2013 Ta fedrekvoten til sommeren. Anonymous poster hash: d10ba...f32
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #3 Skrevet 16. juli 2013 Ta fedrekvoten til sommeren. Anonymous poster hash: d10ba...f32 Men vil de ikke da beregne pengene ut ifra 20 % stillingen har har, i stedet for de 100 % han har hatt til nå? 4000 kr mnd? Anonymous poster hash: 5a651...dc4
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #4 Skrevet 16. juli 2013 De beregner ut fra tiden før HAN skal ta ut permisjonen sin. For at du skal få ta over den, må han ha hatt en inntekt de siste månedene som tilsvarer en årsinntekt under 0,5G (?). Dette finner du på NAV sine sider. Anonymous poster hash: 1b0dc...914
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå