Gå til innhold

Er jeg småspist?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Frokost: caffe latte på lett

Lunsj: enten en nutrilettbar eller to brødskiver med magert pålegg

Middag: normal porsjon av det vi har (spiser lite av poteter/ris/pasta)

Mellommåltid: eple, te o.l

 

Ser jo nå at det er lite...Men det er sånn det må være for å holde vekten stabil. Og ja, jeg trener regelmessig. Jogger osv, 1-2 ganger i uka. 

 

Jeg skeier jo selvsagt ut dersom det er noe spesielt, men da må jeg skjerpe igjen med en gang. Jeg var en uke på fjellet og spiste litt mer enn vanlig (men ingen overspising), og gikk opp 2,5 kg. Fader ta lavt stoffskifte og en kropp som vil suge til seg alt den får i seg...



Anonymous poster hash: 8d11f...438
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det der stemmer, har du sannsynligvis en spiseforstyrrelse og er langt tynnere enn du burde være. Fornektelse er jo ganske utbredt.



Anonymous poster hash: 78848...8c9
Skrevet

jeg er ikke veldig tynn! Lett lubben. 167 og 62 kg - formfull med hofter, lår og pupper :)

HI



Anonymous poster hash: 8d11f...438
Skrevet

Lett lubben? 167 og 62 kg er helt normalt...men ja du spiser ikke nok.

 

Anonymous poster hash: 3bd12...324

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...