Gå til innhold

Dere som har gått på sykehusdietten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye gikk dere ned på en uke?

Hvor overvektige var dere fra før av?

Jeg begynner imorgen.

Anonymous poster hash: be75e...a04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spar deg bryet, hvor mange ganger skal det sies, det er ikke noe som heter kjappe løsninger! Begynn å tren og spis med vett. Det eneste du evt går ned med den dietten er muskelmasse og vann! Fett må jobbes med! Legg heller om livsstilen og bli fornøyd i det lange løp.

Anonymous poster hash: 15577...0fa

Skrevet

Spar deg bryet, hvor mange ganger skal det sies, det er ikke noe som heter kjappe løsninger! Begynn å tren og spis med vett. Det eneste du evt går ned med den dietten er muskelmasse og vann! Fett må jobbes med! Legg heller om livsstilen og bli fornøyd i det lange løp.

Anonymous poster hash: 15577...0fa

Jeg holder på å legge om livsstilen og gjør dette som en kickstart.

Jeg ba ikke om formaninger men kom med to veldig enkle spørsmål, så hvorfor svare om du ikke kan svare på det som blir spurt om?

hi

Skrevet

Husker ikke. Er noen år siden. Men gikk ned mange kilo. Syns den er helt grei til kickstart. Lykke til :)

Anonymous poster hash: 8e5a2...276

Skrevet (endret)

Hvis det er ment som en kickstart så er den grei. Gikk vel ned 3 kg på en uke, var ikke overvektig, men hadde ett par kg jeg ville ned. Etter en uke på sykehusdietten gikk jeg over på grete roede.

Men husk at de Første kg bare er vann osv. Så de kg kommer fort tilbake hvis man bare går på den i en uke.

Lykke til :)

Endret av ღTyrkiskPepperღ
Skrevet

Takk for svar! Kun kickstart ja. Står at hvis man går ned mer enn 7,7 kg må man ta pause etter en uke så får se hvordan det går. Gjentar den nok etter en stund men blir Grete Roede her også etterpå.

hi

Skrevet

Funker dom kickstart hvis du orker gjennomføre, men vær forberedt på at det er ganske hard kost for magen. Jeg hadde magevondt fra dag tre og kuttet ut etterhvert. Holdt meg våken om natta. Mye purre og grønnsaker som er litt sterk kost, rett og slett.

Anonymous poster hash: 656ac...b8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...