Gå til innhold

Hjelpes, håper jeg takler dette..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to kroniske diagnoser, mest sannsynlig en tredje også. Rett før ferien begynte jeg på LDN som funket med en gang. Smertene ble ikke helt borte, men veldig reduserte. Merket jo i ferien at jeg hadde mine begrensninger men med mye hvile i etterkant av utfluktene gikk det bra. Fredag økte jeg dosen med LDN som jeg skulle gjøre. Merket straks at det ble litt verre igjen, noe som kan skje ved økning av dosent. I dag har jeg jobbet min andre arbeidsdag etter ferien og nå er jeg tilbake der jeg var før jeg begynte på LDN. Hele kroppen verker og jeg er totalt utslitt. Kræsjlanda i sofaen når jeg kom hjem og sov som en stein et par timer uten at det hjalp noe. Svigermor fikk sjokk når hun og mannen min kom hjem, mannen min hadde vært med henne et sted i dag, hun mener jeg må sykemelde meg. Hun så meg jo to uker i ferien og mente at jeg nå var et vrak igjen. Men jeg kan ikke sykemelde meg. Vi er to på jobben som kan de tingene jeg gjør og hun andre er på ferie. Skal til legen min den 26. for noe annet og jeg vet at jeg må argumentere med henne for å ikke bli "tvangssykemeldt" som hun pleier å true meg med. Jeg fikser nemlig ikke å gå sykemeldt. Ser ikke folk og går rett og slett på veggene. Å være 50% sykemeldt funker ikke så bra for meg heller. Da stresser jeg for å få unna alt jeg skal på den korte tiden jeg er på jobb. Har som mål og jobbe lengst mulig selv om jeg er klar over at jeg neppe klarer å jobbe helt til jeg blir pensjonist.

Nå krysser jeg fingrene for at medisinen jeg bruker skal begynne å virke igjen sånn at jeg klarer å takle jobben. Er avhengig av å jobbe fullt pga. økonomien.

Anonymous poster hash: c6242...8a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det ordner seg for deg og du er på rette medisiner og doser :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...