eplekart11&snørose14 Skrevet 16. juli 2013 #1 Skrevet 16. juli 2013 Vi skal i Dyreparken, og jeg tenkte å kjøpe billetter på nettet. Det er vel både billigere og vi slipper unna litt kø ved inngangen. Men jeg får ikke skrevet ut billettene fra epost, sparer vi noe tid i inngangen da? Noen som vet om vi kan vise billettene på telefonen?
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #2 Skrevet 16. juli 2013 Tror du må skrive de ut fra E post om du bestiller på nett. Du slipper unna en del kø, men sparer bare penger om du kjøper to dagers billett. Endags billett er samme pris i luke og på nett. Oppgraderingen til to eller tredagers billett er billigere på nett. Anonymous poster hash: 87f0b...aaa
Kliko Skrevet 16. juli 2013 #3 Skrevet 16. juli 2013 Var der i helga og sparte masse tid fordi vi slapp all kø ved inngangen :-) Du kan printe de ut på biblioteket da :-) om det er å printe de ut som er problemet :-)
eplekart11&snørose14 Skrevet 16. juli 2013 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2013 Takk for info :-) Ja det er å printe ut som er problemet, er på ferie og har ikke printer her. Skal sjekke om noen hyttenaboer kan hjelpe, ellers blir det kø og billettluka. Gleder meg, tror det blir artig for store og små :-))
GeeGee Skrevet 16. juli 2013 #5 Skrevet 16. juli 2013 Jeg var i Dyreparken forrige uke, hadde billetter på e-post, men glemte å skrive dem ut før vi dro. Ringte kundeservice, det var ikke noe problem å ikke ta med utskrift. Oppgav bare referansenummeret i luken, og fikk billettene i hånden :-)
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #6 Skrevet 16. juli 2013 Vi hadde samme problemet for et par uker siden. Det går helt fint, men du må altså innom luken og få en utskrift. Kan ikke bare gå rett inn som er fordelen med internettbill. Tror vi brukte ett minutt i kø da, så var ingen krise... Anonymous poster hash: 8c2c9...5ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå