Heklemamma Skrevet 16. juli 2013 #1 Skrevet 16. juli 2013 Trenger ikke linker, men bare om du blogger eller ikke. Selvfølgelig kan du slenge ved link om du ønsker det :-) Jeg blogger sånn til og fra. Vurderer å ha en ren håndarbeidsblogg, men klarer liksom ikke helt å gi slipp på gamlebloggen.. hihi..
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #2 Skrevet 16. juli 2013 Jeg blogget aktivt før, men nå er det kun en gang i blant - mye av grunnen er at det har blitt mer enn nok diskutert her inne, så jeg mistet lysten. Like greit, egentlig. Aldri i livet om jeg legger ut link på DiB Anonymous poster hash: cee48...712
Dini Skrevet 16. juli 2013 #3 Skrevet 16. juli 2013 Er blogger på 10'ende året.. De bloggene jeg har nå er ikke så veldig aktive at det gjør noe, fordi jeg mangler litt motivasjon i tillegg til at jeg aldri finner rette tiden til å skrive/lage innlegg. Har slettet mine første blogger, skrev så mye flaut da jeg var ung, begynte å blogge som trettenåring, så har mye rart jeg har skrevet om
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #4 Skrevet 16. juli 2013 Ja, men jeg vil ikke legge ut link, for den har fått så mye kritikk og en eller anna her inne veit hvem jeg er pga den. Legg bare ut bilder da. Anonymous poster hash: ee49f...6a1
Musemorbr / Skrevet 16. juli 2013 #5 Skrevet 16. juli 2013 Jeg blogget aktivt før keg ble mor, så ble det sporadisk, og så stoppet det bare opp. Mulig at jeg tar det opp igjen en dag, men jeg bruker all min kapasitet på viktigere ting nå, og forumet dekker min skrivetrang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå