Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #1 Skrevet 16. juli 2013 Etter vi fikk barn... Barnet er nå 6 mnd. Kjæresten min er helt oppgitt, så jeg tvinger meg til sex ca 1 gang pr uke. Men får helt avsmak. Irriterer meg over at han kysser meg så mye mens vi har sex osv. Jeg vil bare få det overstått. Skal sies at baby er mye våken om nettene og sover lite på dagen. Jeg er utslitt. Vet ikke om jeg elsker kjæresten min mer, eller om jeg bare er så sliten at jeg ikke har følelser generelt. Er det bare å fortsette å tvinge seg til sex, så blir det bedre snart? Eller er det ikke håp for oss? Anonymous poster hash: 03e38...f38
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #2 Skrevet 16. juli 2013 Det tok 8-10 mnd før sexlysta kom tilbake etter fødsel her, ammeperioden var prega av null lyst.. Anonymous poster hash: bf0fc...7f2
Cherries Skrevet 16. juli 2013 #3 Skrevet 16. juli 2013 Sønnen vår er straks 11mnd. Vi har ikke hatt sex enda(prøvd en gang, men jeg orka ikke....) men vi har det da bra alikevel. Har 0 lyst, antagelig og at.jeg føler at kroppen min ikke er seksuell lenger. Først var kroppen min bolig for et annet menneske, så matprodusent. Og kos og trøst. Samboeren min har heldigvis forståelse for det. Vi elsker hverandre, men sex interesserer meg rett og slett ikke enda. Ikke med han, og ihvertfall ikke med noen andre. Etterhvert endrer nok det seg. Det med kyssing kan og ha samme grunnen...
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #5 Skrevet 16. juli 2013 Det tok meg rett over et år før jeg følte lysten snek seg tilbake. Den er ikke helt der enda, men det kommer seg! Jeg mast lysten kjapt, og vi fungerte som venner fremfor forlovede, noe som også sleit veldig på forholdet. Vi elsket hverandre, men ikke på samme måte lengre. Ikke hadde vi mulighet til å prate med en tredje person heller da vi ikke har hatt pass på ett år, så vi ble enige om å holde ut frem til tiden strakk til. Nå har vi funnet en av grunnene til at jeg ikke har hatt lyst på han, det var noe så idiotisk som håret gang. Den jeg falt for hadde hår på hodet, rett før baby kom skallet han seg - så nå har han spart ut håret! Noe så lite kan faktisk lage et stort problem det første året som mamma og pappa. Ikke gi opp med det første, hold ut! Det er veldig mange som går fra hverandre av helt idiotiske grunner det første året som mamma og pappa. Gi dere tid til å være deg og meg men også som kjærester. Anonymous poster hash: 9a267...cf7
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #6 Skrevet 16. juli 2013 Trur nok det er helt normalt det første året. I ti måneder har vi sliti med en refluks gutt som aldri har sovet lengre enn en time omgangen så kan si at det er mye smerte og skrik løpet av natta. Jeg har gått på nåler hele tiden og kan ærlig innrømme at jeg nesten har hatet kjærsten min når det gjelder sex og at han tar på meg. Nå som gutten vår har begynt på medisiner og sover lenger enn tre timer omgangen løpet av natta har jeg fått energien tilbake. Jeg har fortsatt ikke samme sexlyst, men det bedrer seg. Nattesøvnen har utrolig mye å si for parforholdet og det vil bli bra til slutt. Det er tungt, men tiden etterpå vil bli så mye bedre Anonymous poster hash: 700fe...c50
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #7 Skrevet 16. juli 2013 Det at du tvinger deg selv til å ha sex med han, tror jeg bare kan gjøre vondt verre. Du burde heller si til mannen din hvordan stova er akkurat nå, så får dere heller ta den tiden om trengs for å finne tilbake til normale igjen. Anonymous poster hash: 94d5f...b94
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #8 Skrevet 16. juli 2013 Takk for svar jenter. Vi hadde en lang prat i stad og han sier han forstår meg godt. Han venter gjerne til jeg blir klar, selv om han skjønner at det kan bli tungt for han også. Jeg tror dette kommer til å ordne seg jeg Anonymous poster hash: 03e38...f38
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #9 Skrevet 16. juli 2013 Sønnen vår er straks 11mnd. Vi har ikke hatt sex enda(prøvd en gang, men jeg orka ikke....) men vi har det da bra alikevel. Har 0 lyst, antagelig og at.jeg føler at kroppen min ikke er seksuell lenger. Først var kroppen min bolig for et annet menneske, så matprodusent. Og kos og trøst. Samboeren min har heldigvis forståelse for det. Vi elsker hverandre, men sex interesserer meg rett og slett ikke enda. Ikke med han, og ihvertfall ikke med noen andre. Etterhvert endrer nok det seg. Det med kyssing kan og ha samme grunnen... Du må begynne å jobbe med det synes jeg. Synes ikke du kan forvente at samboeren din må tåle å gå uten sex i årevis mens du passivt skal vente til lysta kommer tilbake. Forhold må jobbes med, av begge parter. Anonymous poster hash: 61e5e...f28
Elsker livet Skrevet 16. juli 2013 #10 Skrevet 16. juli 2013 Jeg syns du skal fortsette. Men samtidig la mannen din ta mer av støyten når det gjelder lite søvn.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #11 Skrevet 18. juli 2013 Sønnen vår er straks 11mnd. Vi har ikke hatt sex enda(prøvd en gang, men jeg orka ikke....) men vi har det da bra alikevel. Har 0 lyst, antagelig og at.jeg føler at kroppen min ikke er seksuell lenger. Først var kroppen min bolig for et annet menneske, så matprodusent. Og kos og trøst. Samboeren min har heldigvis forståelse for det. Vi elsker hverandre, men sex interesserer meg rett og slett ikke enda. Ikke med han, og ihvertfall ikke med noen andre. Etterhvert endrer nok det seg. Det med kyssing kan og ha samme grunnen... Du må begynne å jobbe med det synes jeg. Synes ikke du kan forvente at samboeren din må tåle å gå uten sex i årevis mens du passivt skal vente til lysta kommer tilbake. Forhold må jobbes med, av begge parter. Anonymous poster hash: 61e5e...f28 fått høre at det gradvis vil komme tilbake etter ammeslutt(ikke helt der enda.) og Han har heller ikke lyst pga amminga, så det går greit :-) han må ikke finne seg i det heller, er sex mer viktig enn alt annet, er han fri til å gå. Anonymous poster hash: 23d72...c33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå