Bustetroll Skrevet 16. juli 2013 #1 Skrevet 16. juli 2013 Har bestemt meg for TFK uansett, og har 2 stk på finn jeg kan kjøpe..Den ene er ROOSA og bag hører med, til 5000. Den er fra 2011, men veldig pent brukt og ingen synlige skader eller slitasje.Den andre er flunka ny kjøpt med fra Tyskland , svart, til 5200..Hvilken er lurest å velge?Jeg tenker også på videresalg senere.. Da er muligens den rosa med bag lettere å selge, og for mer penger. Jeg trenger ikke bag i det hele tatt, da vesla er 8 mnd... Men rosa vogn, så fin , he he
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #2 Skrevet 16. juli 2013 Kjøp rosa! Er så lei av svarte vogner. Alle skal kjøpe trygge og kjedelige farger. Fargerike vogner er så fint. Jeg har selv en i lilla og en i rosa/oransje. Elsker vognene mine. Du må så klart kjøpe den du liker best, enten det er rosa eller svart Anonymous poster hash: 42dc1...778
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #3 Skrevet 16. juli 2013 I og med at det er så liten prisforskjell, ville jeg kjøpt den flunka nye, svarte vogna. Jeg tror det er lettere å omsette en svart tfk vogn, da foreldre som har båre gutte- og jentebaby kan kjøpe denne. Lykke til i vognjungelen Anonymous poster hash: 63e08...bd6
Bustetroll Skrevet 16. juli 2013 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2013 Kjøp rosa! Er så lei av svarte vogner. Alle skal kjøpe trygge og kjedelige farger. Fargerike vogner er så fint. Jeg har selv en i lilla og en i rosa/oransje. Elsker vognene mine. Du må så klart kjøpe den du liker best, enten det er rosa eller svart Anonymous poster hash: 42dc1...778 Det er jo samme vognen:P Det blir bare ny eller brukt.. Og bag eller ikke bag..
Bustetroll Skrevet 16. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2013 I og med at det er så liten prisforskjell, ville jeg kjøpt den flunka nye, svarte vogna. Jeg tror det er lettere å omsette en svart tfk vogn, da foreldre som har båre gutte- og jentebaby kan kjøpe denne. Lykke til i vognjungelen Anonymous poster hash: 63e08...bd6 Men den rosa er ute av produksjon, og da litt unik.. så sikkert mange "unge mødre" som vil ha en rosa moderne vogn:P
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #6 Skrevet 16. juli 2013 Hva mener du med samme vogn? Det er jo snakk om 2 vogner? Ene vognen er i rosa med bag, den andre i svart? Virker som du helst vil kjøpe den i rosa, da kjøper du den Tror det er lettest å selge en med bagdelen, og ikke bare sportsdelen. Anonymous poster hash: 42dc1...778
Bustetroll Skrevet 16. juli 2013 Forfatter #7 Skrevet 16. juli 2013 Hva mener du med samme vogn? Det er jo snakk om 2 vogner? Ene vognen er i rosa med bag, den andre i svart? Virker som du helst vil kjøpe den i rosa, da kjøper du den Tror det er lettest å selge en med bagdelen, og ikke bare sportsdelen. Anonymous poster hash: 42dc1...778 Ja, men samme merket da , he he. 2 tfk vogner. Forskjellen er bare fargen
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #8 Skrevet 16. juli 2013 Jeg hadde kjøpt ny. Anonymous poster hash: f9031...9e7
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #9 Skrevet 16. juli 2013 Helt klart lettest å selge videre en sort, ny vogn enn en rosa som er brukt av to familier. For å si det sånn, så har jeg selv takket nei til flere vogner som er brukt av to familier fordi jeg ikke har noen som helst slags forutsetning for finne ut hvordan den første familien er (mtp hygiene osv. man danner seg fort et bilde av hvordan noen er når man møtes) Anonymous poster hash: 694fd...d61
Bustetroll Skrevet 16. juli 2013 Forfatter #10 Skrevet 16. juli 2013 Helt klart lettest å selge videre en sort, ny vogn enn en rosa som er brukt av to familier. For å si det sånn, så har jeg selv takket nei til flere vogner som er brukt av to familier fordi jeg ikke har noen som helst slags forutsetning for finne ut hvordan den første familien er (mtp hygiene osv. man danner seg fort et bilde av hvordan noen er når man møtes) Anonymous poster hash: 694fd...d61 Sant. Kan legge til at den svarte er fra tyskland... Fikk høre av en veninne nå at det da var lurere å kjøpe ny? Siden det blir dyrt å få nye deler hvis noe skulle skje, samt null garanti
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #11 Skrevet 16. juli 2013 Helt klart lettest å selge videre en sort, ny vogn enn en rosa som er brukt av to familier. For å si det sånn, så har jeg selv takket nei til flere vogner som er brukt av to familier fordi jeg ikke har noen som helst slags forutsetning for finne ut hvordan den første familien er (mtp hygiene osv. man danner seg fort et bilde av hvordan noen er når man møtes) Anonymous poster hash: 694fd...d61 Unnskyld meg, men hva i all verden har første eiers hygiene med om dj kjøper en vogn av eier nr 2?!?!?!? Du vasker vel vognen når du kjøper den? Tror du basseluskene biter seg fast i vognen eller? Hihi, det var dagens kommentar Anonymous poster hash: 8acfe...15f
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #12 Skrevet 23. juli 2013 Helt klart lettest å selge videre en sort, ny vogn enn en rosa som er brukt av to familier. For å si det sånn, så har jeg selv takket nei til flere vogner som er brukt av to familier fordi jeg ikke har noen som helst slags forutsetning for finne ut hvordan den første familien er (mtp hygiene osv. man danner seg fort et bilde av hvordan noen er når man møtes)Anonymous poster hash: 694fd...d61 Unnskyld meg, men hva i all verden har første eiers hygiene med om dj kjøper en vogn av eier nr 2?!?!?!? Du vasker vel vognen når du kjøper den? Tror du basseluskene biter seg fast i vognen eller? Hihi, det var dagens kommentar Anonymous poster hash: 8acfe...15f Hvis du hadde dratt opp øyelokka litt hadde du sikkert klart å skjønne at med hygiene så kan man mene flere ting enn bassilusker? Hun som skrev det mente helt sikkert at noen mennesker er ikke like renslige som andre og når man har sett en vogn eller to som andre har så ser man jo fort hvem man ville kjøpt brukt av og hvem man kanskje ville styrt unna. Noen vogner har jo aldri sett hverken vann eller såpe og ser helt jævlige ut etter to mnd med ungesøl, mens andre ser nye ut. Er vel ikke så rart det? Anonymous poster hash: 9bf35...730
Vogndilla Skrevet 24. juli 2013 #13 Skrevet 24. juli 2013 Duhar kanskje kjøpt vogn nå? Jeg hadde kjøpt den jeg hadde mest lyst på, det er tross alt noe du skal drasse rundt på de neste to-tre årene så det er jo ålreit at det er noe du liker Jeg har hatt mange rosa vogner og også vogner i andre farger, ikke merket noe forskjell på salget av disse kontra de som er sorte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå