Gå til innhold

Bare 19 frokostoppskrifter på Grete Roede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp meldt meg inn, og tenker jeg skal begynne å ta litt tak i vektproblemene. Men ser det ikke er så stort utvalg i frokoster, og vil si jeg er ganske kresen i mat. LIker under halvparten av de oppskriftene som er lagt ut :(

Skjønner virkelig ikke hva jeg kan, og ikke kan spise!

Slanking er et mareritt, men nå skal jeg bite tenna sammen og se fremover mot lysere tider :)

Anonymous poster hash: 9485f...848
Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Bare" 19?? :o Det er jo masse!

Hva du skal spise eller ikke kommer an på hvilken livsstil du mener du klarer å holde. Om det er lavkarbo, grovkarbo eller bare generelt sunnere og mindre mat.

Kutt raske karbohydrater, er ingen som har behov for den mengden karbohydrater som vi trykker i oss. Brød, ris, poteter, pasta, godteri osv.

Om du liker under halvparten så er jo det nok til at du kan spise forskjellig frokost hver dag iløpet av en uke. Jeg spiser det samme hver eneste dag jeg (knekkebrød med skinke, agurk og paprika), så ser ikke problemet når du har så mange valgmuligheter.

Du trenger jo heller ikke følge oppskriftene slavisk. Ta bort ting du ikke liker og erstatt det med andre ting.

Anonymous poster hash: 80e0d...7a3
Skrevet

Om du følger GR så er jo poenget at du kan spise hva som helst. Men du må notere ned hvor mange kcal det er i det. Så spis det du vanligvis spiser du, men du må kanskje gjøre noen endringer for å få ned kcal. Feks bytte til magrere ost, bytte ut smør med brelett osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...