Gå til innhold

Igangsettelse TIDLIGST 13 dager over termin??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke det litt sent? Når er det vanlig med overtidskontroll og evt igangsetting der du bor?

Anonymous poster hash: 3a563...c90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nye regler for igangsetting sier 11 dager. Var det på sykehuset her i fjor da jeg fødte (Trøndelag)

Anonymous poster hash: 023e6...373

Skrevet

Overtidskontroll en uke over termindato på St. Olavs. Tror man kan bli igangsatt maks 14 dager over.. 

Anonymous poster hash: 8df2a...5cd
Skrevet

Nye regler for igangsetting sier 11 dager. Var det på sykehuset her i fjor da jeg fødte (Trøndelag)

det er ingen regel, det er i tilfellet retningslinjene på det sykehuset. 

Hos meg var det 10 dager, men vet det er flere sykehus som lar det gå langt mer enn det, dessverre :/

Anonymous poster hash: 2230b...969

Skrevet

Men reglene er ikke absolutte, de er bare anbefalte, og opp til hvert enkelt sykehus hvordan de praktiserer dem.. 

Anonymous poster hash: 8df2a...5cd
Skrevet

Hos meg var det 10 dager, men vet det er flere sykehus som lar det gå langt mer enn det, dessverre :/

http://www.helsedirektoratet.no/folkehelse/gravid/overtidige-svangerskap/Sider/default.aspx

Skrevet

Jeg trodde de nye "reglene", rettere sagt retningslinjene, var landsdekkende. :/ Tok tydeligvis feil ja...

Hi

Skrevet

http://www.helsedirektoratet.no/folkehelse/gravid/overtidige-svangerskap/Sider/default.aspx

Og der står vel tydelig at dette ikke er vedtatt, men anbefalt... Du må lese alle sidene, ikke bare en :)

Skrevet

Overtidskontroll dag 7, igangsetting dag 11 med mindre mor vil vente og alt er greit, dette gjelder i hvertfall Bærum. Og skal gjelde hele landet.

Skrevet

Jeg gikk 16!!!! Dager over! Får panikk av tanken. Tørr ikke få flere unger pga det :(

Skrevet

Jeg gikk 16!!!! Dager over! Får panikk av tanken. Tørr ikke få flere unger pga det :(

Hjelpes! Hvor var det da?? :/

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...