Gå til innhold

5600,- for EN natt i Abra havn?

Anbefalte innlegg

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

:o :o

haha, tenkte vi kunne dratt en tur og se på Kaptein Sabeltann og gjøre det meste ut av det en dag eller to for storebror....men med de prisene må det bli en dagstur...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri! For det får man jo en uke i Syden for to personer...

Skrevet

:o :o :o

Det er stilig der, men ikkje aktuellt til den prisen!

Skrevet

Halve feriebudsjettet vårt det...som hadde røket på en dag :(

Anonymous poster hash: 00f62...7ff
Skrevet

Når var det? Og var det inkl showbilletter? Jeg bestilte til en natt i aug ( uten show) ene huset. For 4 landkrabber eller hva det sto. Det betalte jeg like under 1200kr for.

Anonymous poster hash: 70661...ecc

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Ja, jeg blir ærlig talt litt provosert...prisen står jo ikke til det man får!

Skrevet

Når var det? Og var det inkl showbilletter? Jeg bestilte til en natt i aug ( uten show) ene huset. For 4 landkrabber eller hva det sto. Det betalte jeg like under 1200kr for.

Det høyres jo greit ut.  Det gjeld nok å vere litt "off season" om ein er der eit stykke ut i august og ikkje midt i juli.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Det var jo slett ikke ille! Dette var med show ja. Nå er jeg jo veldig sent ute, det meste (og rimeligste, regner jeg med) er utsolgt. Det var bare et innfall jeg fikk, for mamma kommer på besøk og da har jeg mulighet til å gjøre noe hyggelig for treåringen, jeg er ellers alene med dem nesten hele dagen pga at samboeren min jobber lange skift.

Skrevet

Du er alt for sent ute. Skal du ha gode priser planlegger du sommerferien i januar. :)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Ja, neste år blir det bedre, har ikke planlagt noen ting i år, ettersom jeg ikke visste hvordan formen min og familielivet ville være etter fødsel ;)

Skrevet

Eg såg at vis du tok en natt fra søndag til mandag fikk du det billigere har selv sett på prisene å vi tenkte å reise i august siden det ikke er så dyrt da

Anonymous poster hash: fb167...232

Skrevet

Anbefaler å bo på Noas Ark hotellet like ved, og ta et besøk i Abrahavn.

Anonymous poster hash: bb683...949

Skrevet

jeg betalte rundt 4000 for en natt (i slutten av juli) overnatting for 2 voksne, ett barn og en baby. prisen inkluderer kun overnatting pluss at jeg og storesøster skal på sabeltann show på kvelden. vi har årskort så park biletter trengte vi ikke...

synes det er blodpris, men vi skal ikke reise noe annet i år (nettopp kjøpt hus , får besøk av svigerfamilien, nyfødt baby, skal ha dåp....)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...