Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #1 Skrevet 16. juli 2013 Flere venner av meg sier det er så rent og ryddig her hele tiden, at de synes det er flaut når jeg er på besøk. Jeg har det ikke sååå ryddig og rent hele tiden, men liker best når det ser bra ut, er i permisjon og har rolig baby, så har god tid til å rydde og vaske. Jeg synes også de har ett fint hjem, og at det ser rent og ryddig ut. Nå har det blitt såpass mye kommentarer at det er ikke kompliment lengre, så hvordan takle det? Anonymous poster hash: c91e9...781
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #3 Skrevet 16. juli 2013 Jeg får også den for ofte til at det er ok lenger, men jeg har også begynt å svare at jeg driter i hvordan andre har det, men for meg selv må huset mitt være i orden for da trives jeg best. Anonymous poster hash: 7f26f...f3d
☆☆☆ Skrevet 16. juli 2013 #4 Skrevet 16. juli 2013 Du kan takle det ved å slutte å bry deg om kommentarane, evt kan du halde heimen din på det omgangskretsen din meinar er eit akseptabelt nivå ved å heller kome hit og rydde når det klør for mykje i fingrane. Eg blir aldri skulda for å ha det for ryddig. ..
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #5 Skrevet 16. juli 2013 Vel, for å si det sånn, her er det aldri kommentert noe som helst om at det er for ryddig eller for rent. Jeg har små barn, og da ser huset ut deretter. Jeg orker ikke å se tilbake på livet mitt og vite at tid jeg heller skulle brukt med barna og mannen er brukt på å vaske hus. De som kommer på besøk får heller leve med min innstilling. Hos naboen er det totalt motsatt. Der skinner det i samtlige flater, og alt er ryddig og rent hver gang jeg kommer, selv om det er uanmeldt. Men der er folk forskjellige. Noen får ro i sjela av å rydde, ikke jeg. Du får prøve å heve deg over kommentarene, eller så får du si direkte til de det gjelder at sånn er du, og sånn er det. Så er de på sin måte, og gjør sine ting deretter. Ingen kan være helt like, og godt er egentlig det. Hva skulle vi ellers ha kranglet om på dib? (forøvrig ikke relatert til dette innlegget) Anonymous poster hash: 2a7ae...dc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå