Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #1 Skrevet 16. juli 2013 Sikkert et skikkelig kjerringa mot strømmen spm, men nå er jeg 18-19 uker på vei, og har gått opp knappe en kilo o.O Ikke at jeg klager, jeg ble feit som fly forrige gang, tok meg mange år å gå ned det jeg gikk opp.... Men hvorfor går jeg ikke mer opp? Jeg spiser normalt og får ikke trent pga bekken, så jeg burde vel ha gått opp mer? Legen har ikke sagt noe på blodprøver eller noe, så jeg er frisk Men tror dere kiloene kommer pakkende på senere, eller er det håp for at jeg ikke går opp så mye denne gangen? Jeg prøver ikke å slanke meg, jeg vet at baby trenger næring og at det er normalt å gå opp når man går gravid Anonymous poster hash: c296e...3a1
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #2 Skrevet 16. juli 2013 Siden du skriver at du ikke får trent antar jeg at du trener en del når du ikke er gravid. Da kan det være at du har mistet muskelmasse, og den er tyngre enn fett. Kommer nok flere kilo etterhvert, men kanskje ikke så mange som sist. Er jo umulig for oss å forutse, alle er jo forskjellige. Anonymous poster hash: a4bcd...391
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #3 Skrevet 16. juli 2013 Har tenkt på det med muskelmasse, men føler ikke at armer eller ben har blitt noe mer pløsete eller mindre ennå ihvertfall. Magen er som rimelig lik det den var før graviditeten, men den er jo pløsete siden jeg gikk opp så mye forrige gang, mye ødelagt hud og overskuddsfett under huden som ikke går bort før jeg opererer det bort, men ellers er kroppen min som før, virker ihvertfall slik.... Vet jo at dere her inne ikke kan si noe eksakt, men tenkte at det kanskje var flere som har vært gjennom dette og har noen erfaringer å dele HI Anonymous poster hash: c296e...3a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå