Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #1 Skrevet 16. juli 2013 Jeg skulle ha mensen lørdag for 9 dager siden. Fikk den søndags morgen, men var sånn brunaktig og veldig lite. Begynte på pillen samme dag. Mandag ettermiddag forsvant den helt! Og den har ikke kommet tilbake. Har ventet en hel uke nå! Tok en test på dagtid torsdag, viste ikke gravid. Mensen enda ikke kommet. Er øm og rar i magen, nesten mens vondt. .. jeg er helt på tuppa!!! Minsten er ikke året enda, og sambo startet i ny jobb i dag! Jeg skal være hjemme med minsten ett år til har vi bestemt, så jeg jobber ikke dette året! O.o what to do? Skal ta ny test i morgen tidlig! Kjempe nervøs og litt skjelven, og skikkelig kalde ben!! :-O Anonymous poster hash: 4da39...e95
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #2 Skrevet 16. juli 2013 Ta en test. Jeg vet ikke.. Anonymous poster hash: c2756...143
<3 2G <3 Skrevet 16. juli 2013 #3 Skrevet 16. juli 2013 Høres veldig ut som du har startet på pillen og den funker. Ta en test om du er urolig men det er ledig vanlig at mens forsvinner når du starter på pillen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå