Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #1 Skrevet 16. juli 2013 Ser det alltid er en aktiv strikketråd gående. Hva er det for noe, og hva er poenget? Anonymous poster hash: d0fa5...3ff
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #2 Skrevet 16. juli 2013 Jeg har ikke vært med i strikketråden. Men for et par år siden begynte det flere tråder hvor flere brukere - ofte faste brukere, med noen få nykommere etter hvert - pratet masse sammen i en og samme tråd. Litt sånn evighetstråd hvor man deler sorger og gleder og hendelser med hverandre. Blir etter hvert litt "kjent" med hverandre. Om jeg ikke husker feil, så begynte strikketråden med en liten gjeng damer som likte å strikke og som bare ønsket å snakke sammen... og så har tråden bare fortsatt og fortsatt. Som regel kan man presentere seg og bli med om man ønsker det. Noen følger trådene uten å være med der selv, andre hopper med. Jeg var selv med på en annen tråd som etter hvert gikk over i en facebookgruppe som fungerte bra. Har fått venner der. Før var også sidesystemet mer tungvindt her på bim, så trådene ble aldri så lange før man startet en ny tråd med samme gjeng - for å gjøre det enklere å finne frem i tråden. Nå når sidesystemet fungerer bedre blir slike tråder kjeeeeempelange Kast deg med om du har lest og synes det er trivelig. Mange som har funnet god støtte i slike tråder Anonymous poster hash: a9af7...917
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå