Gå til innhold

Enda en slanketråd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

HJELP!

Nå begynner ting å gå litt vel langt når det kommer til vekta, og fant akkurat ut at jeg er 20 cm bredere over rumpa enn jeg var for 2 år siden. Nå er det sannelig stopp, men jeg mangler desverre mye informasjon med tanke på å starte slanking. Har prøvd før, men ender bare opp med at jeg får et ekstremt sukkersug etter noen dager, og jeg kan spise meg så og si ihjel. 

Nå er det nok, jeg trenger bare litt hjelp.

Noen som vet hvor mange kg jeg må gå ned, for å miste 20 cm. rundt rumpa? Jeg er 166 cm høy og veier 73 kg. 

Hjelp, kom med dine beste slanketips, og gjerne linker til gode sider jeg burde titte innom for råd og tips til å gå ned noen kg :)

Setter stor pris på alt av svar, regner med at jeg ikke er alene. Vil bare ta ett tak, før ting virkelig går over stokk og stein.

Anonymous poster hash: cb59a...335
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke holdt på så lenge selv, men begynner å se litt resultater, sånn smått ihvertfall ;)

Jeg starter dagen med en nutrilettebar, leverer barna og drar rett ned på treningen. Går og løper i intervaller i ca 15 min, og så er jeg på elipsemaskin i ca 10 min.

Så trener jeg styrke på armer og bein, samt slyngetrening og matteøvelser :)

Prøver å spise mest mulig "rene" produkter som kjøtt, fisk, ferske grønnsaker, balsamiko istedenfor dressing og saus, brun ris og knekkebrød :) spiser bær og mandler om jeg skal småspise litt ;)

Men dette er min måte å gjøre det på, jeg er ikke så dreven i kosthold og trening osv, så om det er rett framgangsmåte aner jeg ikke. Men som sagt, merker jeg begynner å bli litt strammere :D

Anonymous poster hash: 778cb...b8e

Skrevet

Meld deg inn i den gratis vektklubben til Grethe Roede og bruk oppskriftene du finner på nettsiden. Registrer alt du spiser i noen uker, skal vedde på at du får noen aha-opplevelser.

Hverdagsmosjon er viktig, bruk bena og sykkelen så ofte du kan.

Spis bare til måltidene, det er ikke lov å ha noe annet enn vann i munnen mellom måltidene. MÅ du ha en sjokolade en dag så spis det til dessert i forbindelse med et måltid, da spiser du mindre enn om du tankeløst dytter i deg samtidig som du ser en film e.l. 

Ikke lov å spise foran tv, alle måltider skal spises ved kjøkkenbordet. Da spiser du garantert mindre enn om du småspiser i sofaen.

http://www.greteroede.no/roedeklubben/

Anonymous poster hash: 73dd2...ee5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...