Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #1 Skrevet 15. juli 2013 Er godt i gang med kostholdsendringer og trening, tatt av 5 kg og mye bedre fysikk. MEN, bare klage litt. Mannen min var den som dyttet meg i gang. Han sa han skulle støtte opp og vi kunne ta de gode vanene sammen. Det tok to dager før han var tilbake i gamle vaner. Hver kveld koser han seg med masse digg mens jeg sitter ved siden av. Det lukter pitabrød, taco, pølser, ostesmørbrød osv. Det er så utrolig vanskelig å holde seg unna når det står det rett foran nesa mi. Ikke nok med det så er en av ungene umulig å venne til mye grønt og rent kjøtt til middag. Kamp hver dag selv om jeg prøver å lage så god sunn mat som mulig. Nær familie kommer også innom med alt mulig rart, midt i uka, kake, godteri, hele pakka. Sukk. Dagens syt fra meg... Anonymous poster hash: a3a46...26a
Mikkemafian Skrevet 15. juli 2013 #2 Skrevet 15. juli 2013 Er godt i gang med kostholdsendringer og trening, tatt av 5 kg og mye bedre fysikk. MEN, bare klage litt. Mannen min var den som dyttet meg i gang. Han sa han skulle støtte opp og vi kunne ta de gode vanene sammen. Det tok to dager før han var tilbake i gamle vaner. Hver kveld koser han seg med masse digg mens jeg sitter ved siden av. Det lukter pitabrød, taco, pølser, ostesmørbrød osv. Det er så utrolig vanskelig å holde seg unna når det står det rett foran nesa mi. Ikke nok med det så er en av ungene umulig å venne til mye grønt og rent kjøtt til middag. Kamp hver dag selv om jeg prøver å lage så god sunn mat som mulig. Nær familie kommer også innom med alt mulig rart, midt i uka, kake, godteri, hele pakka. Sukk. Dagens syt fra meg... Anonymous poster hash: a3a46...26a Mannen din er en dust!!
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #3 Skrevet 15. juli 2013 Jøss, så støttende og greie familiemedlemmer, da! Gi dem et alvorsord! De burde jo heller støtte og hjelpe deg, da! Mange rare mennesker der ute... Anonymous poster hash: ca9ec...0f3
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #4 Skrevet 15. juli 2013 Ja det er litt kjedelig at jeg må stå helt alene, men da lærer jeg meg å finne mingen egen viljestyrke i hvert fall. HI Anonymous poster hash: a3a46...26a
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2013 #5 Skrevet 16. juli 2013 Det var da som pokker da! Nå ringte han akkurat hjem: kan du sette på ovnen, jeg har kjøpt biff, bernaise og chips! Bahhh!!!!! Anonymous poster hash: a3a46...26a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå