Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #1 Skrevet 15. juli 2013 Er det noen som har erfaringer med familievernkontoret? positivt? Negativt? Skal prøve å ta en time. Anonymous poster hash: 1c050...fec
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #2 Skrevet 15. juli 2013 Om det er bortkastet kommer helt an på dere selv. Det er dere som skal jobbe med problemene. Terapeuten kan hjelpe med å sortere litt ut, men å definere problemet (problemene) og å jobbe seg gjennom dem må dere gjøre selv. Det er også poenget for det er gjennom endringsarbeidet dere selv gjør at den varige endringen har mulighet til å oppstå. Er dere villige til å jobbe og til å jobbe hardt for å løse problemene dere har? Anonymous poster hash: c4e50...9db
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #3 Skrevet 15. juli 2013 Å jo da, her har jeg god erfaring med fvk! Min eks drar med på mekling en gang i året i håp om å få delt omsorg for våre tre barn. Hvert år har vi ny saksbehandler, og hvert år får far høre at han er urimelig Jeg lener meg bare bakover og lar saksbehandleren argumentere min sak da det kun er barnefar som tydeligvis ikke har skjønt at med 2 skolebarn så kan han ikke få delt omsorg når han har valgt å flytte 6 mil unna.... Anonymous poster hash: 4af48...4e9
stjertløvetann Skrevet 15. juli 2013 #4 Skrevet 15. juli 2013 Vi hadde mer eller mindre gått fra hverandre når vi havnet på fvk, og såg vel på det mest som en formalitet begge to, men møtte der en fyr som var oppriktig interessert i oss og hvordan vi kunne få det bedre, og etter en fem-seks besøk der så valgte vi å fortsette sammen likevel. Nå, mange år seinere, har vi riktignok gått fra hverandre, og gått igjennom en skilsmisse, men det er ikke fvk sin feil, så min erfaring med dem er udelt positiv, og jeg mener at det definitivt er forsøket verdt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå