Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #1 Skrevet 15. juli 2013 For noen dager siden oppdaget jeg ca en ts med rødt slim i truseinnlegget. Dagen etter kom det kun brunlig utflod. Dette varte kun de to dagene. I kveld oppdaget jeg slimaktig klump i truseinnlegget, i samme farge som utfloden. Kan "alt dette" være deler av slimproppen? Ca 2 uker til termin. Anonymous poster hash: b5111...5b8
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #2 Skrevet 15. juli 2013 For noen dager siden oppdaget jeg ca en ts med rødt slim i truseinnlegget. Dagen etter kom det kun brunlig utflod. Dette varte kun de to dagene. I kveld oppdaget jeg slimaktig klump i truseinnlegget, i samme farge som utfloden. Kan "alt dette" være deler av slimproppen? Ca 2 uker til termin. Anonymous poster hash: b5111...5b8 Høres sånn ut ja. Anonymous poster hash: 90c29...616
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #3 Skrevet 15. juli 2013 D kan vel være d.. Min slimpropp minte meg om glassmanet konsistens. Veldig tykk slim, litt blod og det var mye mye! Tørket på det i to dager Anonymous poster hash: 19f4f...0c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå