Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #1 Skrevet 15. juli 2013 Da mener jeg å klippe vekk ansiktet på en person og sette ansiktet til en helt annen oppå igjen. Er det lov? Kun til eget bruk altså, skal ikke poste noe på nett. Anonymous poster hash: 18f2a...517
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #2 Skrevet 15. juli 2013 Så lenge det er til privat bruk er det vel bare å sette i gang... Anonymous poster hash: 12e4f...efd
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #3 Skrevet 15. juli 2013 Vet ikke, men om det er til eget privat bruk, så er det vel ingen som kan nekte deg liksom.. Du kan jo fint klippe å lime i et blad og lage en collage liksom, så hvorfor ikke gjennom pc.. Anonymous poster hash: 6a4c0...823
Caramellosmile Skrevet 15. juli 2013 #4 Skrevet 15. juli 2013 Ingen merker det så lenge det er til privat bruk uansett, men en hovedregel er at det ikke er lovlig å ta andres bilder på noen som helst måte - med mindre det er oppgitt at det er lovlig. Om du har tatt begge de aktuelle bildene selv har du jo lov Men som sagt; ingen merker det likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå