Gå til innhold

Vi skal i bryllup...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og har fått med barnevakt da dette skal være et barnefritt bryllup, som en i min familie Skal ha. Barnevaktekten og barna drar etter middagen..men synest dere det er rart at jeg blir med og ordner barna - da dette er nær familie som gifter seg. Mamma nekter meg og bli med. Hva tenker dere ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, du blir med barnevakten og legger barna, så returnerer du til bryllupet? Synes ikke det er rart. Ville ikke gjort det selv, men har full forståelse for de som føler de må gjøre det sånn.

Anonymous poster hash: e6f42...03a
Skrevet

Og har fått med barnevakt da dette skal være et barnefritt bryllup, som en i min familie Skal ha. Barnevaktekten og barna drar etter middagen..men synest dere det er rart at jeg blir med og ordner barna - da dette er nær familie som gifter seg. Mamma nekter meg og bli med. Hva tenker dere ??

Har aldri forstått vitsen med barnefrie bryllup. Selvfølgelig er det et pluss at barna blir lagt/stelt av en person de kjenner godt og stoler på. Synes ikke det er i det minste rart.

Anonymous poster hash: d5b4e...911

Skrevet

Om det er i din nære familie, kan mannen din bli med og legge barna i stedet for deg? Om ikke, synes jeg ikke det er det minste rart at du blir med barnevakta. Dette er "konsekvensen" av barnefritt bryllup (som du sikkert nå forstår at jeg synes er überdølt) ;) Be din mor stappe en sokk i paihullet sitt!

Anonymous poster hash: 2bff7...27a
Skrevet

Har aldri forstått vitsen med barnefrie bryllup. Selvfølgelig er det et pluss at barna blir lagt/stelt av en person de kjenner godt og stoler på. Synes ikke det er i det minste rart. Anonymous poster hash: d5b4e...911

Min mor har noen griller i hodet at siden det er min bror som gifter seg , får ikke jeg forlate festloka. Men tenker at det er opp til meg og ikke henne....

Skrevet

Om det er i din nære familie, kan mannen din bli med og legge barna i stedet for deg? Om ikke, synes jeg ikke det er det minste rart at du blir med barnevakta. Dette er "konsekvensen" av barnefritt bryllup (som du sikkert nå forstår at jeg synes er überdølt) ;) Be din mor stappe en sokk i paihullet sitt! Anonymous poster hash: 2bff7...27a

Hehe. Enig...har aldri skjønt greia skjøl..

Skrevet

Om det er i din nære familie, kan mannen din bli med og legge barna i stedet for deg? Om ikke, synes jeg ikke det er det minste rart at du blir med barnevakta. Dette er "konsekvensen" av barnefritt bryllup (som du sikkert nå forstår at jeg synes er überdølt) ;) Be din mor stappe en sokk i paihullet sitt! Anonymous poster hash: 2bff7...27a

Hehe. Enig...har aldri skjønt greia skjøl..

Eneste grunnen jeg kan se at folk vil ha barnefritt bryllup er å kunne drikke seg snydens etter middagen. Og det synes jeg ikke hører sammen med bryllup.

Skrevet

Har aldri forstått vitsen med barnefrie bryllup. Selvfølgelig er det et pluss at barna blir lagt/stelt av en person de kjenner godt og stoler på. Synes ikke det er i det minste rart. Anonymous poster hash: d5b4e...911

Min mor har noen griller i hodet at siden det er min bror som gifter seg , får ikke jeg forlate festloka. Men tenker at det er opp til meg og ikke henne....

WHAT!!! Skal du i husarrest??? :) :) :) 

Skrevet

Jeg forstår veldig godt barnefrie bryllup, hadde det selv og det var ingen sure miner rundt det. Uansett, var ikke det du spurte om...

Jeg ville syntes det var helt naturlig at du som mamma (eller pappa'n for den saks skyld.....) ble med for å legge barna. Regner med du ikke blir borte store deler av kvelden, og i et bryllup et det som oftest såpass mange gjester at jeg er helt sikker på ingen vil merke at du er borte en kort stund. Informer brudeparet om hvordan du vil organisere dette så bør vel det være greit for alle, inkludert din mor.....

Uansett, det er barnas behov som skal komme først og om det betyr at de trenger en av foreldrene sine der når de legger seg så blir det slik :)

Anonymous poster hash: a382e...cf0

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Hva i all verden har moren din med det å gjøre?

Når brudeparet vil ha barnefritt bryllup får de bare finne seg i at noen gjester forsvinner en liten stund. Barna forsvinner ikke selv om de forlater lokalet, de må faktisk fremdeles bli tatt hensyn til.

Gjør det du syns er best og be de andre passe sine egne saker.

Skrevet

Jeg skal ha et barnefritt bryllup nå. Ikke fordi jeg ønsker at vi skal kunne drikke oss snydens fulle, men syns ikke det er noe særlig med små barn som løper rundt og hyler og skriker når vi det skal holdes taler. Jeg syns ikke barn har noe å gjøre i bryllup på kveldstid.

Hadde min bror skulle gifte seg, hadde jeg ikke dratt midt i festen for å legge barna.

Anonymous poster hash: 64f0f...53a
Skrevet

Jeg skal ha et barnefritt bryllup nå. Ikke fordi jeg ønsker at vi skal kunne drikke oss snydens fulle, men syns ikke det er noe særlig med små barn som løper rundt og hyler og skriker når vi det skal holdes taler. Jeg syns ikke barn har noe å gjøre i bryllup på kveldstid.

Hadde min bror skulle gifte seg, hadde jeg ikke dratt midt i festen for å legge barna.

Anonymous poster hash: 64f0f...53a

Hva hadde du gjort da? Om du ikke vil ha unger løpende i lokalet, og du ikke vil forlate festen, og du har unger som potensielt nekter å bli med barnevakta?

Skrevet

Hvis det er din bror som gifter seg synes jeg mannen din burde dra å legge barna før han returnerer. Men kan ikke barnevakten gjøre det?

Forstår godt at man ønsker barnefri bryllup, ingen små barn klarer å sitte stille i så mange timer som en bryllupsmiddag varer og det er jo ganske forstyrrende og ha barn løpende rundt og foreldre til og fra under taler osv. (nå er jeg selv ikke gift og ønsker ikke noe stort høytidelig bryllup).

Anonymous poster hash: 098bc...c4c

Skrevet

Hvis det er din bror som gifter seg synes jeg mannen din burde dra å legge barna før han returnerer. Men kan ikke barnevakten gjøre det?

Forstår godt at man ønsker barnefri bryllup, ingen små barn klarer å sitte stille i så mange timer som en bryllupsmiddag varer og det er jo ganske forstyrrende og ha barn løpende rundt og foreldre til og fra under taler osv. (nå er jeg selv ikke gift og ønsker ikke noe stort høytidelig bryllup).

Anonymous poster hash: 098bc...c4c

Vi skal ha høytidelig bryllup med ca 400 gjester, men ikke noe barnefritt. Jeg, i likhet med småbarna, synes det er pyton å sitte 5 timer i en middag og høre på 100 kjedelige taler. Jeg ønsker meg en bryllupsFEST, en forelesning gikk jeg på hver dag i 5 år på universitetet.

Skrevet

Hvis moren din nekter deg, så har du vel ikke særlig valg? ;)

Skrevet

Jeg dro fra min søsters bryllup for å legge barna, både jeg og mannen. Var borte en times tid eller noe, ingen som reagerte på det.

Skrevet

Har du ingen mann???

Anonymous poster hash: 7adcb...99d

Skrevet

Men hvorfor må du bli med? Klarer ikke barnevakten dette fint selv? :)

Skrevet

Be mora di passe sine egne saker og dra og legg barna dine om det er det du selv ønsker :) kunne funnet på gjøre det selv hønemor som jeg er....

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Dette har ikke din mor noe som helst med. Dette er ikke hennes business. 

Jeg ville likevel forsøkt å fått dette til på en litt annen måte, slik at jeg selv (i min brors bryllup) ikke måtte forlate festen. Jeg ville først satset på at ungene ble med barnevakten og ble stelt og lagt av denne. Hvis det ikke gikk, så ville jeg satt min mann (som i mitt tilfelle, i alle fall, er barnas far). Barnas far må kunne greie å stelle og legge sine egne barn, mens jeg, for en kvelds skyld, slapp å være den som må, bare må gi nattakosen... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...