Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #1 Skrevet 15. juli 2013 Mine to barn, 3 og 6 år, er glad i mat. De er slanke begge to bare for å ha det sagt. Men matglade, takker sjelden eller aldri nei takk til et måltid eller til noe som serveres! Spesielt 3 åringen er opptatt av mat....mitt lille matvrak. Spiser ikke mye pr måltid, men ekstremt opptatt av mat, kjeks, godteri mm Flere? Anonymous poster hash: 2f226...d8a
håperpåvinterbarn Skrevet 15. juli 2013 #2 Skrevet 15. juli 2013 Glad i mat, til og med grønnsaker. Slank og aktiv jente vi maser aldri om at hun må spise ditt eller datt, spise opp osv. Hun spiser/smaker som regel alt som blir satt forann henne selv om hun ikke alltid spiser opp.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #3 Skrevet 15. juli 2013 Her også to barn som er veldig glad i mat! Spiser sunt og variert, men vi skeier ut med søtsaker innimellom. Særlig seksåringen spiser masse og uttrykker ofte hvor godt hun synes forskjellig mat er. De er også veldig glad i å hjelpe til å lage, kutte grønnsaker, røre i gryter og er alltid med når jeg baker. Jeg synes virkelig synd på de som har barn som nekter å spise, eller bare vil ha pølser og brødskive med nugatti. Anonymous poster hash: bcc6f...51c
Honningmelon Skrevet 15. juli 2013 #4 Skrevet 15. juli 2013 9-åringen er slik og har alltid vært sånn. De to jentene er motsatt, og det er et slit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå