Gå til innhold

JEG HAR BLITT MAMMA! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig, kl 07.36 i morgest kom endelig prinsessa mi, 11 dager over termin :D

Er så stolt, men har desverre ikke så mange å dele denne gledelige nyheten med. Så jeg roper det heller ut her inne, så jeg ihvertfall får delt det med noen :P

Har nesten ingen familie, siden jeg er enebarn og mistet mine foreldre i en kollisjon for ett par år siden. Barnefar forlot meg også under graviditeten og vil ikke ha noe med oss å gjøre, så jeg står egentlig ganske alene. 

Men jeg har ikke gjort annet enn å være i lykkerus i hele dag, og ønsker virkelig datteren min alt godt :D
Klarer ikke ta øynene vekk, og har ikke tall på hvor mange gledestårer jeg har fallt idag! :D

Jeg er verdens heldigste, har virkelig fått verdens fineste og mest perfekte datter <3

Anonymous poster hash: 98cb5...f59
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye! :)

Nå er du ikke alene mer. Dere er familie. Ikke glem det. :)

Skrevet

Gratulerer med den lille og som mamma! Beundrer din optimisme og pågangsmot. Stå på - dette klarer du!! :D

Anonymous poster hash: ad329...c1d
Skrevet

Gratulerer!! Lykke til videre som ein familie dere to! :)

Skrevet

Gratulerer med den lille jenta. :)

Skrevet

Gratulerer :)

Skrevet

Gratulerer! :) nyt jenten din! Nå er dere en liten fin familie!

Anonymous poster hash: 273a0...338

Skrevet

Gratulerer sååå masse med prinsesså.

For 5 år siden ble jeg også alenemamma..Fantastiske år :-)

Kos deg og nyt tiden..for tiden går utrolig fort! :-)

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille og fra i dag er dere familie <3

Skrevet

Gratulerer så mye :) Nå er du i ferd med å skape din egen lille familie :)

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Gratulerer så mye!

Heldige jenta som er kommet til en så klok og god mamma ❤

Skrevet

Gratulerer, og vink ensomheten farvel! :)

Skrevet

Gratulerer så mye!! Dette er den første dagen i et nytt liv, og du skal se at du og din datter vil få et fantastisk liv sammen :)

Så leit å høre at du ikke har noe nettverk rundt deg, men om du bor i området Oslo-Drammen så er du hjertelig velkommen inn i vår lille gjeng. Vi er 4 alenemødre (to har vært alene fra før babyen ble født) og vi er en enorm støtte for hverandre :) og her er det alltid plass til flere :)

Anonymous poster hash: a8993...639

Skrevet

Gratulerer, nå ble jeg rørt! Å få barn er virkelig fantastisk! :)

Skrevet

Gratulerer med liten jente :-)

Skrevet

Gratulerer så mye, glad på dine vegne selvom jeg ikke kjenner deg. Kjenner jeg blir varm i hjertet, det er så fantastisk å bli mamma! <3

Anonymous poster hash: 92289...1db

Skrevet

Gratulere så mye med ei lita prinsesse :) Hun er virkelig heldig som har kommet til deg, nå er dere to en liten familie. Nyt tiden og øyeblikkene, tiden flyr virkelig avgårde når man har fått barn :) 

Stor klem til deg og den lille!

Skrevet

Tusen tusen takk alle dere, de gode ordene og gratulasjonene varmer mye mer enn dere aner! Måtte felle noen tårer når jeg leste kommentarene :)
Det er virkelig fantastisk å bli mamma, og nå ser jeg virkelig mye lysere på tiden jeg skal gå imøte :) Nå er jeg ikke alene lengre nei, og gleder meg virkelig til å kunne ta den lille skjønnheten min med hjem og starte et "nytt" liv :)

Må bare si det igjen, jeg er virkelig verdens heldigste :D Så stolt!!! :D

Hi

Skrevet

Gratulerer så mye!! Dette er den første dagen i et nytt liv, og du skal se at du og din datter vil få et fantastisk liv sammen :)

Så leit å høre at du ikke har noe nettverk rundt deg, men om du bor i området Oslo-Drammen så er du hjertelig velkommen inn i vår lille gjeng. Vi er 4 alenemødre (to har vært alene fra før babyen ble født) og vi er en enorm støtte for hverandre :) og her er det alltid plass til flere :)

Anonymous poster hash: a8993...639

Så koselig skrevet, skulle virkelig ønske jeg bodde i det området.  Det finnes virkelig mange flotte mennesker der ute, og slike som dere kan nok gi flere en mye bedre hverdag med å ta andre inn i varmen :) Bor i nord, men skulle mer enn gjerne blitt kjent med dere om jeg hadde bodd i nærheten.

Skrevet

Gratulerer så mye med jenten! :)

Skrevet

Gratulerer med lille jenta :) ønsker dere alt godt i tiden fremover.!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...