Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #1 Skrevet 15. juli 2013 Har sett veldig på denne stolen, men siden den er ganske ny på markedet finner jeg ikke så mye informasjon som jeg ønsker. Så lurer på om noen kanskje kan hjelpe meg litt. Hvordan er denne stolen generelt, fornøyd eller misfornøyd, hvorfor? Er den veldig stor og tar mye plass?Virker den brei nok til at barnet kan sitte i stolen til det er 5 år (25 kg)?. Har tidligere hatt besafe izi kid, men syntes det ble litt i trangeste laget på slutten. Blir veldig takknnemlig for svar, om noen har kjennskap til denne stolen Anonymous poster hash: 5391f...6a3
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #2 Skrevet 15. juli 2013 Hei. Lurer veldig på denne selv,så slenger meg på her! Noen som vet hvor de selges? Har ikke funnet setet til salgs noe sted jeg Anonymous poster hash: 0adf4...67c
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #3 Skrevet 15. juli 2013 Fant alikevel. Men ser stolen er uten isofix,er det et minus? Anonymous poster hash: 0adf4...67c
stratosku Skrevet 15. juli 2013 #4 Skrevet 15. juli 2013 Her kan man bestille setet: https://www.flust.no/barn-og-baby/bilstol/9---18-kg/besafe-izi-plus-bilstol/ Kjøpte det nettop til storesøster på 4 år, da hun hadde vokst ut av et besafe izi combi-sete. Hun sitter veldig godt og har fått en del bedre benplass enn det hun hadde i det forrige stolen. Liggestillingen i dette setet er langt fra like bratt som i den forrige stolen, og hun sitter mye bedre synes jeg Fant alikevel. Men ser stolen er uten isofix,er det et minus?Anonymous poster hash: 0adf4...67c Stolen har ikke isofix, siden isofix bare går opp til 18 kg. Men denne stolen er utrolig enkel å montere i forhold til combi- som vi hadde tidligere. Sålangt er vi veldig fornøyde med stolen, men har ikke fått testet den så veldig mye enda. Den tar litt større plass i bilen, men samtidig kan vi ha henne bakovervendt en stund til. Alt i alt vil jeg skryte av denne stolen, og kommer til å anbefale den videre.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #5 Skrevet 15. juli 2013 Så flott ! Tror du en 1 åring vil sitte fint i den?? Anonymous poster hash: 0adf4...67c
LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. juli 2013 #6 Skrevet 15. juli 2013 Grunnen til at det ikke er isofix for dette, er det at et isofixfeste ikke tåler mer enn 18 kg i en kollisjon- eller, de er ikke godkjente for det da. Dermed fester man dette med belter. På videoene jeg har sett virker det myyye enklere enn med combisetet. Jeg har bestilt dette setet til redusert pris siden jeg var med i en undersøkelse fra Besafe, og setet skulle leveres i disse dager til forhandler. Men nå fikk jeg akkurat mail fra de som produserer setene om at det er så enorm etterspørsel etter disse nå at de ikke greier lage mange nok, fort nok. Så vi må vente på vårt til august. Vet ikke hvordan det er å sitte i, men det skal jo være designet slik at ungene kan sitte i det til de er ganske store, samtidig som de skal kunne bruke det fra tidlig alder også. Så jeg håper det passer fint i vår bil og at fireåringen dermed kan sitte bakovervendt en god stund til.
stratosku Skrevet 15. juli 2013 #7 Skrevet 15. juli 2013 Så flott ! Tror du en 1 åring vil sitte fint i den?? Anonymous poster hash: 0adf4...67c Vi har tvillinger på 1 år, og begge har testet stolen. De satt utrolig godt, så blir nok til å kjøpe en til når combisetene ikke passer lengre og storesøster vokser ut av plus-en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå