Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #1 Skrevet 15. juli 2013 Tenkte å overraske svigerinnen min på bursdagen med en kake. Hun liker absolutt alt, så det kan være alt fra sjokolademoussekake til marsipankake. Har du en oppskrift på en kake som er lett å lage? Og som ikke tar for lang tid? :-) blir kjempeglad for litt inspirasjon! Anonymous poster hash: a1815...d94
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #2 Skrevet 15. juli 2013 Nei desverre Hadde jeg hatt så skulle du fått med en gang. Håper virkelig at mange svarer deg. Du fortjener det så snill og god som du er. Stor klem fra meg og lykke til. Anonymous poster hash: 81232...b9a
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #3 Skrevet 15. juli 2013 Denne er veldig god! Jeg lager denne ofte, men jeg bruker å kjøpe brownie pose ( mølleren) den minste. Er virkelig god! Frisk med gode bær på toppen jeg tar ikke disse kjeksene rundt da. http://vaniljehjarte.com/2012/05/15/bringebaermoussekake/ Anonymous poster hash: cfc8f...eb8
*Novemberprinsesse2013* Skrevet 15. juli 2013 #4 Skrevet 15. juli 2013 Detsoteliv.no så søker du eplekake med rømme og kanel, den er nydelig, og husk at jo surere eplene er jo bedre kake :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå